Honda CRF 250 Rally

Volgens deze website:

Is de M linker vorkpoot: 51500-KZZ-A21
en de M rechter vorkpoot: 51400-KZZ-A21

En op deze pagina:

Is de L linker vorkpoot: 51500-KZZ-901
en de R rechter vorkpoot: 51400-KZZ-901

Ze zijn dus niet identiek. Op dezelfde pagina’s staan ook de afzonderlijke onderdelen. Je kunt zelf kijk wat er dan allemaal gelijk of verschillend is.
En als je het uiteindelijk weet, dan denk ik dat het resultaat hier gewaardeerd wordt :)
Het lijkt er op dat vooral de veren van de 250m stijver zijn dan die van de 250l maar meer is niet echt te vinden op het internet. Ik lees wel dat diverse mensen de vering van de 250l te slap vinden.

M'n plan zou zijn om de 250m te kopen en er enduro wielen in te zetten zodat ik ook bijv. de TET kan rijden. Zal wel moeten lukken toch? In het ergste geval moeten er iets slappere veren in.
 
Ik lees dat andere CRF250L eigenaren hun vering te slap vinden. Grote kans dat jij met enduro wielen klaar bent :)
Het hangt ook af van je persoonlijke voorkeur.
 
Iemand een idee waar ik zo'n zelfde bout met ringetje weer kan krijgen? ben schijnbaar een onderweg verloren of zo........
 

Bijlagen

  • IMG_20210226_122601.jpg
    IMG_20210226_122601.jpg
    174,5 KB · Weergaven: 7
De ring zal een standaard m6 ring zijn die kun je in elke bouwmarkt krijgen. Ik weet alleen niet of ze bout (binnenzeskant bolkopschroef) in elke bouwmarkt hebben in die lengte.
Wat is de lengte?
 
Een bout meet je altijd zonder de kop. De bout zal dus M6x70 zijn. Een bouwwinkel zal deze niet hebben liggen.
Zit er een technische groothandel bij je in de buurt? Die zullen ze waarschijnlijk wel hebben.
Zal ik dan even naar moeten kijken. Zal hem vast wel ergens kunnen krijgen !
 
Dan vraag ik het via mijn werkgever. Want, die kan het waarschijnlijk tegen inkoops prijs krijgen.
zit er bij jou in de buurt geen v.Buuren of een Reerink oid ,daar kun je zo n boutje toch zo kopen,
kun je iig f bellen
 
Het enige wat erop lijkt is mijn bovenstaande link. Heb ik wel gelijk 10 stuks, kan ik nog eens wat kwijtraken. 8)7 Voordeliger is wel een enkele. Maar, dat zal wel niet snel te vinden zijn. Heb mijn baas even gevraagt, dus ben benieuwd. En anders bestel ik gewoon die 10.
 
20210226_143507.jpg

T was vroeg morgen 😁,deze heb ik wel,kan een cm af, anders moet ik ff verder zoeken,zeg t maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan