Honda CRF 250 Rally

Iemand een idee waar ik zo'n zelfde bout met ringetje weer kan krijgen? ben schijnbaar een onderweg verloren of zo........
Anders kun je bij een motordealer bestellen als Honda onderdeel. Zal wel relatief duur zijn.
Waar is de bout van / wat moet hij vasthouden?
 
Een klein boutje kost origineel al snel 2 euro per stuk. Nu is dit voor speciale bouten niet zo erg maar voor een standaard boutje bestel ik ze dan ook niet origineel.
 
Ik denk dat het nr 11 is op dit plaatje, maar dat is een M8 met een kraag halverwege. Misschien heeft Malissa een andere om het rekje vast te zetten.

 
Deze webwinkel heeft RVS inbus M6x70 en M8x70. Met cilinderkop DIN 912 en gedeeltelijk schroefdraad of met bolkop ISO 7380 met doorlopende schroefdraad.
Beide niet identiek aan het origineel, maar misschien vind je 1 van beide goed genoeg.

 
Het zou niet in me opkomen om een motor te lenen of uit te lenen. Zelfs niet ter goeder trouw. Ook niet ruilen. Ik even op jouw motor, jij even op de mijne. Ook niet met vrienden. Partner ruil klinkt spannend, maar lijkt me niet verstandig.
 
Ik heb wel vaker totaal onbekende motorrijders op mijn motoren laten rijden omdat zij geïnteresseerd waren naar een offroad en nog nooit de gelegeheid hadden gehad. Moet er meteen bij zeggen dat bij een B&B was met alleen motorrijders .
Met vrienden en kennissen ruilden we regelmatig om de boel te vergelijken en af te stellen.
Ik denk dat die MTer geen kwade bedoelingen heeft en zou zelfs een TET compagnon kunnen worden.
 
Ik heb wel vaker totaal onbekende motorrijders op mijn motoren laten rijden omdat zij geïnteresseerd waren naar een offroad en nog nooit de gelegeheid hadden gehad. Moet er meteen bij zeggen dat bij een B&B was met alleen motorrijders .
Met vrienden en kennissen ruilden we regelmatig om de boel te vergelijken en af te stellen.
Ik denk dat die MTer geen kwade bedoelingen heeft en zou zelfs een TET compagnon kunnen worden.
Hmmm zou kunnen dat hij goede bedoelingen heeft.

Maar, niet met de mijne.... :)
 
Als er een steeksleutel 6 over de bout past is het M6 . Voor M8 is het.....
 
Iemand een linkerachter richtingaanwijzer op overschot? Ik bedoel dus de OEM. Mag ook een setje zijn. Stuur me anders even een pm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan