Honda CRF 250 Rally

Ja, ik zag zaterdag al een post van Bertus Beemer met daarin een screenshot uit deze aflevering. Maar ik kon deze aflevering gisteren pas op YouTube vinden. Misschien omdat ik me niet geabonneerd heb.
Ik heb geen YouTube account. Kan dus ook niet “liken” B|
Ja, geloof dat ze het 2 dagen geleden geplaatst heeft. dus valt mee :)
 
Wie herrinert zich deze jongen nog?
Patrick Trahan uit Montreal, Quebec, was pro skier, had geloof ik tot 2008 nog nooit op een motor gezeten, wilde de Dakar gaan rijden op een Kawasaki KLR 650, iemand uit Toronto heeft hem dat uit z'n hoofd gepraat, en uiteindelijk was hij de grondlegger en ontwikkelaar van de 2017 CRF 250 Rally voor HRC, bijzondere man.
 
Vindt het een heel mooi gaaf en vooral eigenwijs verhaal, de Dakar rijden op een CRF 250 Rally.
Ben benieuwd hoe.
Ik zag een keer een crf250L meedoen aan de strandrace in scheveningen. 1 ronde afmaken was al een hele opgave, niet genoeg pk's.
 
Ben benieuwd hoe.
Ik zag een keer een crf250L meedoen aan de strandrace in scheveningen. 1 ronde afmaken was al een hele opgave, niet genoeg pk's.
Dat zal inderdaad lastig worden. 😂
Ik heb een video gezien waar een yz125 meedoet. Die heeft het al erg zwaar en weegt 100 kg met 37pk.
 
M'n eerste CRF 250 l Rally weekend georganiseerd, yes🤘🤘
20210303_213730.jpg
 
Hier op de thumbnail zie ik al mezelf links op de voorgrond. Een hele belevenis, maar je moet er wel een beetje jong voor zijn, en met conditie. Beide niet echt aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan