Honda CRF 250 Rally

Ik heb ondertussen mijn ehbo kitje en fuel bladder binnen gekregen en heb die ook maar gelijk gevuld. Morgen komt als goed is mijn elektrische banden op pomper dan kan ik ze iniedergeval wat leger laten lopen tot 1,8 ongeveer en daarna eventueel weeropvullen.

Nu nog even kijken hoe ik dat allemaal ga vastmaken, ehb op t moment een netje, 2 snelbinders en 2 sjorbanden. Dus,. denk dat ik vanavond nog even ga puzzelen daarma. Misschien kan ik mijn ander tasje erboven of eronder doen, of achter op buddy seat. Als niet wil dan maar ff nog paar korte sjorbanden erbij halen.
 
Ik heb ondertussen mijn ehbo kitje en fuel bladder binnen gekregen en heb die ook maar gelijk gevuld. Morgen komt als goed is mijn elektrische banden op pomper dan kan ik ze iniedergeval wat leger laten lopen tot 1,8 ongeveer en daarna eventueel weeropvullen.

Nu nog even kijken hoe ik dat allemaal ga vastmaken, ehb op t moment een netje, 2 snelbinders en 2 sjorbanden. Dus,. denk dat ik vanavond nog even ga puzzelen daarma. Misschien kan ik mijn ander tasje erboven of eronder doen, of achter op buddy seat. Als niet wil dan maar ff nog paar korte sjorbanden erbij halen.
Top!
Welk EHBO kitje heb je besteld?
 
Top!
Welk EHBO kitje heb je besteld?
Pfoeh een kleintje, maar zit iniedergeval ook een deken bij in.

1614964889481.png
 
Niemand wat OEM richtingindicators op overschot? Ik heb er ene gebroken, dus gooi ze maar in mijn richting als je wilt. :-)
 
Pff, Was even aan het oefenen met die fuel bladder om motor vol te gooien, het is te doen.... het gaat niet helemaal zonder te lekken, maar oke. Je moet er wel zelf om denken dat als de motor bijna vol is, en er zit nog veel in de zak, dat je hem dan niet helemaal op de kop houdt. Want, dat leidde dus in een enorm golf benzine over de motor heen. Dus, ik heb een plens water over de motor gegoten.... in de hoop dat het genoeg verdund is. 8)7
 
Heb trouwens de bandenspanning gemeten met het apparaatje wat ik had gekocht. maar die zegt; voor 1,4 bar en achter 1,7 bar......................

Dus, ik weet niet waarom de compressor van mijn vader boven de 2.0 meet...... maar het zal wel :P Een van de 2 klopt niet dan lijkt me.
 
Weer veels te dicht bij de grens met Myanmar....., ik had een weekendje georgainseerd voor een groepje motorrijders die ook op doorreis waren in Azie, en hier simpelweg zijn gebleven sinds maart vorig jaar, en ook niet niet meer thuis zijn geweest, dat kweekt een band, op een gegeven moment vindt ik het ver genoeg, Edwin, ik geef aan Edwin door, een zeer nuchtere Noor, wordt tijd om om te keren, ik gooi de Rally om op het pad, Edwin ook, maar 50 meter verderop, hij rijdt op de CRF 250 L, maar doet het net om de bocht, waar ik hem niet meer kan zien, en zegt iets van ik moet even batterij van de go pro wisselen, ik rij alvast langzaam terug en Harry komt op z'n CB 500X, hij keert ook, en wachten op Edwin....niks...minuten lijken wel uren, en na 5 minuten hoor ik ook nog eens schoten op ca 2 km afstand, Harry pakt z'n handy en wil onze positie doorgeven aan de rest, je weet nooit, maar geen mobiel signaal hier, ondertussen weet ik eigenlijk niet hoe ver hij is doorgereden, en wij hebben onze motoren afgezet zodat we alles goed kunnen horen, hier alvast wat knullige beelden, wel prachtige natuur, zeer ongerept.
 
Laatst bewerkt:
Straks even @hookeniggy zijn verhaal lezen.

Heb eindelijk even het zadel kunnen testen en vind hem zelf beter zitten dan voorheen. Ik kan nog steeds niet met mijn tenen aan de grond, dat komt mede door de stepjes.. die nemen op een of andere manier precies de ruimte in, waar ik mijn benen gestrekt wil hebben. Dus ikmoet altijd uitgestrekt mijn benen neerzetten. Moet nog steeds met 1 bil op t zadel en voet aan de grond, maar dat gaat wel makkelijker. hoe dan ook, vond het geen waste of money. maar, beter dan dit zal het niet worden. Hopelijk heb ik de beelden van mijn voet en het stepje een beetje op beeld kunnen krijgen, dan kan ik daar nog een screenshot van plaatsen.

Nou, dan is t nu maar tijd om een training in te gaan plannen. 10 april is de bedoeling. En even lief de garage aankijken of het mogelijk is alleen even een voortandwiel te plaatsen. De rest is eigenlijk echt nog niet aan vervanging toe. Motor heeft bijna 3.000 gelopen :)

dacht misschien gelijk de band maar even laten vervangen, achter iets van Michelin tracker plaatsen. Maar, denk dat ik nog even doorga op de anakkee wild.
 
Heb trouwens de bandenspanning gemeten met het apparaatje wat ik had gekocht. maar die zegt; voor 1,4 bar en achter 1,7 bar......................

Dus, ik weet niet waarom de compressor van mijn vader boven de 2.0 meet...... maar het zal wel :P Een van de 2 klopt niet dan lijkt me.
Mijn compressor liegt 0,5 bar te hoog.
(ik heb zo’n goedkoop ding van de bouwmarkt)
 
Mijn compressor liegt 0,5 bar te hoog.
(ik heb zo’n goedkoop ding van de bouwmarkt)
Mijn vader heeft een huge ass ding... en dat maakt me te toch een partij herrie.

Ik heb geen idee.... ik laat de garage ze wel ff meten... xD weten we gelijk wat goed is en wat niet goed is.
 
Het probleem... de voetsteunen... moet ze er maar afhalen denk ik. xD ervoor langs kan ook niet... en kan daarna wel mijn voet verzetten dichter tegen de motor aan, maar dat schiet niet op. :) Dus, ik leg me er maar bij neer.
 

Bijlagen

  • voetsteun.png
    voetsteun.png
    760,1 KB · Weergaven: 7
  • voetsteun2.png
    voetsteun2.png
    725,1 KB · Weergaven: 6
Weer veels te dicht bij de grens met Myanmar....., ik had een weekendje georgainseerd voor een groepje motorrijders die ook op doorreis waren in Azie, en hier simpelweg zijn gebleven sinds maart vorig jaar, en ook niet niet meer thuis zijn geweest, dat kweekt een band, op een gegeven moment vindt ik het ver genoeg, Edwin, ik geef aan Edwin door, een zeer nuchtere Noor, wordt tijd om om te keren, ik gooi de Rally om op het pad, Edwin ook, maar 50 meter verderop, hij rijdt op de CRF 250 L, maar doet het net om de bocht, waar ik hem niet meer kan zien, en zegt iets van ik moet even batterij van de go pro wisselen, ik rij alvast langzaam terug en Harry komt op z'n CB 500X, hij keert ook, en wachten op Edwin....niks...minuten lijken wel uren, en na 5 minuten hoor ik ook nog eens schoten op ca 2 km afstand, Harry pakt z'n handy en wil onze positie doorgeven aan de rest, je weet nooit, maar geen mobiel signaal hier, ondertussen weet ik eigenlijk niet hoe ver hij is doorgereden, en wij hebben onze motoren afgezet zodat we alles goed kunnen horen, hier alvast wat knullige beelden, wel prachtige natuur, zeer ongerept.
Heftig.. hoe loopt het verhaal verder af ? Is edwin weer terug ?
 
Je kan voor weinig best wel een beetje goeie electronische bandenspanningsmeter kopen.
Deze is aardig accuraat.

Ik hoop niet dat edwin is neergeschoten.
 
Pff, Was even aan het oefenen met die fuel bladder om motor vol te gooien, het is te doen.... het gaat niet helemaal zonder te lekken, maar oke. Je moet er wel zelf om denken dat als de motor bijna vol is, en er zit nog veel in de zak, dat je hem dan niet helemaal op de kop houdt. Want, dat leidde dus in een enorm golf benzine over de motor heen. Dus, ik heb een plens water over de motor gegoten.... in de hoop dat het genoeg verdund is. 8)7
Yep, het is lastiger met zo'n bladder :

 
Laatst bewerkt:
Je kan voor weinig best wel een beetje goeie electronische bandenspanningsmeter kopen.
Deze is aardig accuraat.

Ik hoop niet dat edwin is neergeschoten.
Ik ga er vanuit dat diegene die ik heb, toch wel redelijk accuraat meet. Maar, de garage wil dat vast wel even voor mij checken, hoe het er dan op dat moment voorstaat en daarna ik met mijn apparaat. Weet ik gelijk hoeveel het verschil maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan