Honda CRF 250 Rally

Voor de CRF300 Rally hebben ze 3 modellen:
https://seatconcepts.com/pages/product-result?rq=yr_2021~mk_honda~md_crf300l-rally
A2CEBE02-16A7-486C-BAB1-66AE87AC157A.jpeg
 
Volgens mij zit ik met mijn zitbotjes op het bandje dat over het originele zadel loopt. Ik ga eerst kijken of ik dat bandje er af kan halen en of dat scheelt.
 
Het irriteerde mij wel, zat steeds over de band heen te schuren, dus ik heb die eraf gehaald.
Betekent denk ik wel dat er formeel geen passagier meer mee mag. Tenzij er een rack is met handgrepen o.i.d.
 
overweeg verkoop. Dit is geen advertentie.
Wat zouden jullie vragen/betalen voor een crf300l 2021 ?
2200 km, stuurverhogers, kofferrek, stekkerdoos, Zumo aansluiting.
Als nieuw. Netjes bereden ( eigenaar 72 ). Altijd binnen gestaan.
Er is bijna nikste koop en wat aangeboden extreem hoog geprijsd.
 
Laatst bewerkt:
overweeg verkoop. Dit is geen advertentie.
Wat zouden jullie vragen/betalen voor een crf300l 2021 ?
2200 km, stuurverhogers, kofferrek, stekkerdoos, Zumo aansluiting.
Als nieuw. Netjes bereden ( eigenaar 72 ). Altijd binnen gestaan.
Er is bijna nikste koop en wat aangeboden extreem hoog geprijsd.
De tweedehands zijn zo duur dat ik liever een nieuwe kocht. Gewoon voor het idee dat ik de eerste en enige eigenaar ben.
Ik ben van plan hem te houden. Hij rijdt zo makkelijk dat ik deze motor tot op hoge leeftijd hoop te kunnen rijden.
 
overweeg verkoop. Dit is geen advertentie.
Wat zouden jullie vragen/betalen voor een crf300l 2021 ?
2200 km, stuurverhogers, kofferrek, stekkerdoos, Zumo aansluiting.
Als nieuw. Netjes bereden ( eigenaar 72 ). Altijd binnen gestaan.
Er is bijna nikste koop en wat aangeboden extreem hoog geprijsd.
Ik heb mijn CRF300L vorig jaar verkocht voor € 5.950. Die had toen 400 kilometer op de teller en verder geen accessoires.
 
Dankjewel Freon en ……Barend88.
Ik heb nu enig idee van wat ik zou willen vragen. Er komt een motor bij voor de langere afstanden. Dus ik dacht 2 motoren is wat decadent.
Maar ik overweeg toch om hem er bij te houden. Ben bang dat ik hem ga missen :). Hij is zeer handelbaar. Even naar de stad bijvoorbeeld. De CRF kost nu niet veel meer. Zit er niet vaak op maar als ik dat doe dan altijd met een smile.
 
Dankjewel Freon en ……Barend88.
Ik heb nu enig idee van wat ik zou willen vragen. Er komt een motor bij voor de langere afstanden. Dus ik dacht 2 motoren is wat decadent.
Maar ik overweeg toch om hem er bij te houden. Ben bang dat ik hem ga missen :). Hij is zeer handelbaar. Even naar de stad bijvoorbeeld. De CRF kost nu niet veel meer. Zit er niet vaak op maar als ik dat doe dan altijd met een smile.
Niet te snel verkopen zou ik zeggen. Ik heb er nu spijt van. ;)
 
Dankjewel Freon en ……Barend88.
Ik heb nu enig idee van wat ik zou willen vragen. Er komt een motor bij voor de langere afstanden. Dus ik dacht 2 motoren is wat decadent.
Maar ik overweeg toch om hem er bij te houden. Ben bang dat ik hem ga missen :). Hij is zeer handelbaar. Even naar de stad bijvoorbeeld. De CRF kost nu niet veel meer. Zit er niet vaak op maar als ik dat doe dan altijd met een smile.

als je de centen niet nodig hebt, in Duitsland zijn gebruikte inmiddels duurder dan nieuwe, ik geloof dat ze moeilijk leverbaar zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een tijdje overwogen om m'n 250 Rally te verkopen, maar zijn nu gebruikt moeilijk te vinden omdat ze, los van Japan, nieuw niet meer geleverd worden, ik denk dat het zo ook wel zal gaan met de 300 L en Rally, omdat het gewoon zeer zeldzame motorfietsen zijn, in't begin hoeft niemand 'm want 't is maar een driehondertje, en als zeldzaam worden dan willen ze er allemaal een, zelfde als een Suzuki dr z 400 of een Honda NS 250 - 400 in't begin wordt je uitgelachen op zo'n brommerd, en als ze er niet meer zijn dan is het toch wel een interessant fietsje, lekker houden als t niet in de weg staat.
 
Jullie weten misschien nog wel dat mijn 250-je gestolen is vorig jaar. Heb/had, een (recent total loss gereden, KTM 890 Adventure R gekocht, komt wel weer een nieuwe binnenkort, maar ik mis de CRF.
Ik had die 250 van mij gekocht voor de TET, daar is ie niet meer voor nodig want dat kan ik met de KTM prima en ook beter denk ik. Mag ook wel want die is 3 keer zo duur.
Maar juist voor de ritjes in en om de stad pakte ik de Honda toch vaker dan de KTM. Als de 300 beter leverbaar wordt, dat zal toch wel een keertje zijn, zou ik er zomaar weer eentje kunnen kopen.
 
Jullie weten misschien nog wel dat mijn 250-je gestolen is vorig jaar. Heb/had, een (recent total loss gereden, KTM 890 Adventure R gekocht, komt wel weer een nieuwe binnenkort, maar ik mis de CRF.
Ik had die 250 van mij gekocht voor de TET, daar is ie niet meer voor nodig want dat kan ik met de KTM prima en ook beter denk ik. Mag ook wel want die is 3 keer zo duur.
Maar juist voor de ritjes in en om de stad pakte ik de Honda toch vaker dan de KTM. Als de 300 beter leverbaar wordt, dat zal toch wel een keertje zijn, zou ik er zomaar weer eentje kunnen kopen.

Nee dat wist ik niet, of vergeten of net gemist, rottig zeg, was het een 250 L?
 
Stond pak 'm beet een maandje geleden hier nog Durian te kopen tijdens m'n zondags ritje met m'n vrouw door de bergen grensend met Myanmar.

Mijn god was is dat nu ver weg en wat een compleet ander leven dan in Europa en hoeveel lol heb je daar met een 250 ieder doet z'n ding en t is goed.

20220710_130224.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan