Honda CRF 250 Rally

20230326_172723.jpg
20230326_172631.jpg
20230326_173007.jpg
20230326_172440.jpg
20230326_172409.jpg
 
Valenti racing deed RMZ's, redmoto zit daar ook, beta en TM zijn ook iets minder geknepen dan de concullega's.
Veel gehomologeerde pijpen komen ook uit 't verre zuiden.
 
Ik vermoed dat je de correcte weg / mensen moet kennen. Ik weet niet of je'r een individuele keuring kan krijgen zoals in NL.
In BE kan dat ik alle geval niet.
 
Ik vermoed dat je de correcte weg / mensen moet kennen. Ik weet niet of je'r een individuele keuring kan krijgen zoals in NL.
In BE kan dat ik alle geval niet.

Ja de individuele keuring is in Nederland best wel erg duur, ik geloof va 1000 euro in Lelystad.
Voorheen was er helemaal geen keuring, ja alleen kenteken keuring, keken ze alleen of alles werkt.
Mijn maatje heeft zo'n Italiaanse CRF 450 L, maar die woont weer in Zwitserland, elk land hanteert eigen regels geloof ik.
 
Ik vermoed dat je de correcte weg / mensen moet kennen. Ik weet niet of je'r een individuele keuring kan krijgen zoals in NL.
In BE kan dat ik alle geval niet.
ik denk het wel,
anders kan je altijd een gebruikte brommer aanschaffen.

in principe is het zo dat als er in een Europees land ergens een gelijke brommer rondrijdt met een geldige toelating, is deze ook in Nederland toegestaan.
(hij kan bijvoorbeeld niet bij de grens tegengehouden worden omdat de uitstoot een paar gram meer is)
mijn WR is via Frankrijk uit Italië gekomen, daar heeft de brommer een toelating gekregen.
 
Ja de individuele keuring is in Nederland best wel erg duur, ik geloof va 1000 euro in Lelystad.
Voorheen was er helemaal geen keuring, ja alleen kenteken keuring, keken ze alleen of alles werkt.
Mijn maatje heeft zo'n Italiaanse CRF 450 L, maar die woont weer in Zwitserland, elk land hanteert eigen regels geloof ik.
individuele keuring is als jij een apart apparaat gebouwd heb wat de weg op moet.

zie hierboven.
 
Ja, maar typekeuring lijkt me moeilijk te doen door Mr Hookeniggy die ff een CRF wil importeren.
Jouw WRF heeft typekeuring, met typeplaatje van de constructeur (niet Yamaha).
 
ik denk het wel,
anders kan je altijd een gebruikte brommer aanschaffen.

in principe is het zo dat als er in een Europees land ergens een gelijke brommer rondrijdt met een geldige toelating, is deze ook in Nederland toegestaan.
(hij kan bijvoorbeeld niet bij de grens tegengehouden worden omdat de uitstoot een paar gram meer is)
mijn WR is via Frankrijk uit Italië gekomen, daar heeft de brommer een toelating gekregen.

Maar daar doet Spanje dan bijvoorbeeld weer niet aan mee , die doen helemaal niets met conformiteits papieren van bv een fabrikant, moet je ook weer apart laten homologeren door een bevoegd ingenieurs bureau, 300 Rally hebben ze daar bijvoorbeeld niet, geld ook weer alleen die Europese type goed keuring, heb bv een keer in Amsterdam haven een lading Pontiac Transport busjes die vers van het schip kwamen van de fabriek, waren verkeerde serie nummers doorgegeven, die gingen zo de schreddder in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan