Honda CRT-dag op Assen - 11 juni 2006

Wim uut Drenthe

MF veteraan
18 jun 2003
13.306
299
Rolde
Ik vroeg me even af of zich ook mensen hadden opgegeven voor de CRT-dag voor Honda-rijders, die aanstaande zondag 11 juni op het TT-circuit verreden wordt.
Leek me wel leuk om andere MF-ers te ontmoeten die ook meedoen aan deze dag :Y .

Ik heb net vandaag berricht ontvangen van Honda-Nederland over hoet laat ik me moet melden en dergelijke.
Het is dit weekend Honda-weekend. Op 10 juni heeft Honda ook een aantal activiteiten gepland staan (zie ook dit topic).
 
Ik vroeg me even af of zich ook mensen hadden opgegeven voor de CRT-dag voor Honda-rijders, die aanstaande zondag 11 juni op het TT-circuit verreden wordt.
Leek me wel leuk om andere MF-ers te ontmoeten die ook meedoen aan deze dag :Y .

Ik heb net vandaag berricht ontvangen van Honda-Nederland over hoet laat ik me moet melden en dergelijke.
Het is dit weekend Honda-weekend. Op 10 juni heeft Honda ook een aantal activiteiten gepland staan (zie ook dit topic).

Ik ga een dag later ;)
Zal je een beetje lief zijn voor het asfalt :+
 
Ik vroeg me even af of zich ook mensen hadden opgegeven voor de CRT-dag voor Honda-rijders, die aanstaande zondag 11 juni op het TT-circuit verreden wordt.
Leek me wel leuk om andere MF-ers te ontmoeten die ook meedoen aan deze dag :Y .

Ik heb net vandaag berricht ontvangen van Honda-Nederland over hoet laat ik me moet melden en dergelijke.
Het is dit weekend Honda-weekend. Op 10 juni heeft Honda ook een aantal activiteiten gepland staan (zie ook dit topic).

Ik ga zaterdag gaat er dan nog iemand anders?
 
Ik ga een dag later ;)
Zal je een beetje lief zijn voor het asfalt :+

Ik zal lief zijn voor het asfalt Svijf :Y . Pilot Powers zijn vrij zachte banden, dus dat moet helemaal goed komen.

Edit: op de inschrijving van Honda staat dat je je originele demper moet hebben. Een demper met dB-killer zou toch ook wel volstaan? CRT-Holland neemt hier wel genoegen mee, alleen weet ik niet of Motorsportschool Holland - die staan zondag op de baan - hier akkoord mee gaat.
Heb weinig zin om mijn originele demper er onder te hangen namelijk :X .
 
Ik zal lief zijn voor het asfalt Svijf :Y . Pilot Powers zijn vrij zachte banden, dus dat moet helemaal goed komen.

Edit: op de inschrijving van Honda staat dat je je originele demper moet hebben. Een demper met dB-killer zou toch ook wel volstaan? CRT-Holland neemt hier wel genoegen mee, alleen weet ik niet of Motorsportschool Holland - die staan zondag op de baan - hier akkoord mee gaat.
Heb weinig zin om mijn originele demper er onder te hangen namelijk :X .

Met een:

'98 zx-9 met lazer carbon open gereden op Assen
'02 zx-6 met lazer duo tech titanium open gereden op Assen

Beide nergens geen last mee gehad ;)
 
Met een:

'98 zx-9 met lazer carbon open gereden op Assen
'02 zx-6 met lazer duo tech titanium open gereden op Assen

Beide nergens geen last mee gehad ;)

Zal ook wel meevallen idd ;) . Ik heb ook al drie keer op Assen gereden met een Leo Vince uitlaat (CBR600RR), uiteraard wel met dB-killer. Hier deden ze ook niet moeilijk over, alleen schrok ik even van die tekst op de bevestiging van Honda :P .
 
Ik ben maandag de hele dag op het circuit, wel te verstaan bij de eerste bocht, sta nl op post 2 te vlaggen. *D


Ben benieuwd wie er op bezoek komt })
 
10.00 - 10.25
11.50 - 12.15
14.45 - 15.10
16.35 - 16.55

;)

Waarom zijn bij jou de rijtijden wel bekend -O- . Ik heb nog ff een mailtje gestuurd naar Motorsportschool Holland voor zondag en deze zei dat de tijden zondagmorgen bekend gemaakt worden. Dan zal ik het pas weten dus :P .

Bij welke club rijd jij :) ?
 
Waarom zijn bij jou de rijtijden wel bekend -O- . Ik heb nog ff een mailtje gestuurd naar Motorsportschool Holland voor zondag en deze zei dat de tijden zondagmorgen bekend gemaakt worden. Dan zal ik het pas weten dus :P .

Bij welke club rijd jij :) ?

Motorcentrum de Valkenier uit Barneveld ;)
Voor de derde keer met hun en steeds tijden gehad :Y
 
Zo, dit is een oud topic zeg. Wilde ff melden dat dat circuitrijden wel erg verslavend is. Zit tegenwoordig meer op het circuit, dan op de openbare weg ;) .
 
Zo, dit is een oud topic zeg. Wilde ff melden dat dat circuitrijden wel erg verslavend is. Zit tegenwoordig meer op het circuit, dan op de openbare weg ;) .
:Z
Jij post echt puur uit verveling of niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan