HONDA CX 400 B

Die motor kopen

  • ja zeker doen

    Stemmen: 6 60,0%
  • nee omdat ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • toch de CB 400 N kopen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Stop met die ouwe motoren

    Stemmen: 3 30,0%
  • Koop eens een mito

    Stemmen: 1 10,0%
  • Koop eens een super-motard

    Stemmen: 0 0,0%
  • rij met de bus dat is veiliger

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
zo
full
 
bwa ik woon heeeel rustig :-) heb er toch al 100km/u mee gereden. Mja je kan het niet op foto zien maar dat kader komt wel op zijn einde. Dus ga die helemaal uit elkaar halen en dan dat kader zandstralen, lassen, zandstralen, lakken. Verder kan je zien dat ik ben gevallen. Ben weg geschoven op een zachte berm :-( stomme beginners fout maar goed de schade is beperkt. Kapot pinker kapje en de spiegel was vervrongen.
 
Laatst bewerkt:
Dan hoop ik voor jou en je mede mensen dat je geen ongelukken maakt.....Nogal lullig wanneer je iemand invalide rijdt en jij bent niet verzekerd (voor hem/haar wel te verstaan :X )
 
bwa ik woon heeeel rustig :-) heb er toch al 100km/u mee gereden. Mja je kan het niet op foto zien maar dat kader komt wel op zijn einde. Dus ga die helemaal uit elkaar halen en dan dat kader zandstralen, lassen, zandstralen, lakken. Verder kan je zien dat ik ben gevallen. Ben weg geschoven op een zachte berm :-( stomme beginners fout maar goed de schade is beperkt. Kapot pinker kapje en de spiegel was vervrongen.

dus het was een moetje? :+ :+ :+ :+

_O- _O-
 
bwa nee niet echt maar toch was sowies heel erg overtuigd van het design, het geluid, enzo. Maar goed ja het was een blunder maar goed mens word volwassen en leert moto rijden. Kan ondertussen toch al redelijk goed schakelen en draaien ben al wat manoeuvres aan het oefenen geweest hier op de weg (privaat weg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan