honda CX (fozzie) totalloss -> onderdelen gezo

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.899
5.837
omg.Helmond
Zoals sommige brikkers wel hebben meegekregen kon Fozzie niet mee met de afgelopen obt, vanwege een frontale aanvaring met een automobiel. '(

Op dit moment staat het cx-je nog altijd spinnenwebben te verzamelen, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Dus mijn vraag: :?

Wie weet welke voorpoten en voorspatbord er in een honda CX500 uit '79 passen?

(ik zat zelf te denken dat boldo'r spullen misschien wel passen & te vinden zijn :? )

bijna alle honda veurvorken uit die tijd zijn min of meer gelijk.........

zeker van cb'tjes enzo, er moet wel iets te vinden zijn lijkt me..........

Da's wel érg kort door de bocht...Zelfs die van CB's zijn niet allemaal hetzelfde...Leg de vorken van een CB750K2,K7 en F2 maar eens naast elkaar. Die van een 500 is weer korter... :X

Kan je niet gewoon een CX vorkje op de sloop scoren? CXén zijn bepaald niet gewild..kan me niet voorstellen dat dat héél veel pieken moet kosten.

ik heb nog een 37mm luchtondersteunde voorvork van een CB900F staan, met T-stuk en kroonplaat (balhoofdstel dus), echter geen spatbord.
Nieuwe keerringetjes nodig, heb ik er los bij,
voor 25 euro en een lekker flesje rode wijn is ie van jou.
gr. Jos

ik heb nog een 37mm luchtondersteunde voorvork van een CB900F staan, met T-stuk en kroonplaat (balhoofdstel dus), echter geen spatbord.
Nieuwe keerringetjes nodig, heb ik er los bij,
voor 25 euro en een lekker flesje rode wijn is ie van jou.
gr. Jos
ik had het kunnen weten :+

Had tmoons niet een stuk CX te koop staan :?

hallo, ik heb een complete vork voor een CX staan (nog in het frame) dus als je intresse hebt moet je maar even mailen of bellen (o64793o813) ohja ik doe ook aan skype (bellen via internet) dus kijk maar manieren genoeg.

theo

Bij deze bedankt voor alle reakties :} , zal deze zeker gaan bekijken cq benutten.
zodat ik zosnel weer kan gaan :] , want het mooie weer komt er weer aan.

Hee Fozzie, ik heb je op je CX500 adres gemaild, maar had nog geen mailtje van jou ontvangen, de vork poten zijn gelijke lengte.
er zit wel wat roest aan, maar dat is boven de grens van de maximale inveer grens. ik weet niet wat je nog meer nodig zou kunnen hebben?
mail me maar (staat in me profiel)

theo

Zoals sommige brikkers wel hebben meegekregen kon Fozzie niet mee met de afgelopen obt, vanwege een frontale aanvaring met een automobiel. '(

Da's balen! Hopelijk alleen materiële schade?
Je zou eens kunnen proberen of je via het prikbord van de CX/GL club (http://www.hondacx.500.nl) aan spullen kunt komen. Anders Roukama of Menkel, maar ik weet niet hoe prijzig dat gaat worden.

Dat had jij goed gedacht, gekneusd van schouder tot met knie.
maar het brikkie staat al weer half uitelkaar en ben nu met "nieuwe" onderdelen bezig, zodat ik zo gauw mogelijk weer kan rijden.
Vorig jaar was hij in de zomer ook al uitgeschakeld, en 2 zomers niet rijden B| .

Terug
Bovenaan Onderaan