Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, probeer dat ding rijdend te gaan krijgen. Maar ja, er moet ook wel eens wat anders gebeuren (op vakantie, schuttingen plaatsen, tuin aanpassen). En bij dat alles moet ik ook nog werken (noodzakelijk anders kunnen de onderdeeltjes niet thuis afgeleverd worden ). De schoorsteen (of uitlaat) moet toch ergens van roken
Herkenbaar, m’n Volvo moest een andere dynamo, de gtr1000 had benzine in het carter en de achtertuin moest uitgeruimd worden voor de stratenmakers. Dus er waren bij mij ook wat prio’s. Ik hoop de komende maand mijn project een positieve draai te kunnen geven. En ook ik moest nog werken ook.
Je kunt maar één ding tegelijk en met jouw project komt het ook wel goed.
Geen foto’s (sorry ) maar hedenavond met de kwast bruin naar zwart gebracht.
Verder zit er nu een chromen stuur op met verzwaarde uiteinden (voorkomt trillingen). Verder nog de linkerhanden een beetje aandacht gegeven (is nu weer mooi zwart). Hoop dat er morgen nog wat tijd is om verder te prutsen
De achterkant moet de gedemonteerd worden zodat eea schoongemaakt kan worden en geschilderd. Verder moet de achterbrug verwijderd worden (kan die geschilderd worden en kan de andere achterveer geplaatst worden).
Verder moet ik nog langs een automaterialenhandel voor lampjes (tellerbak krijgt verse lampjes ). Hoop dat het een standaardmaat is).
Gisteravond nog bezig geweest. Hoop dat tijd en de kruipolie zijn werk doen (niet alles komt heel soepel los). Vanochtend nogmaals de spuitbus met kruipolie gebruikt...
Heb de verfafbrandfohn al gebruikt. Geen beweging in te krijgen. En een goed passende dop (6 kant) kon ik ook al niet kwijt dus goed kracht zetten was ook niet mogelijk.
Het is dus gewoon veel zaagwerk om de boutkop te verwijderen.
En een Dremel? Zelf wel goed ervaringen mee bij vastzittende en meedraaiende moeren bij onze eend uit 1987. Vooral door detailwerk en in krappe ruimte erg handig.
Deze CX heeft als achterveerunit een soort voorvorkpootconstructie. En deze is inderdaad lucht ondersteund. De bestaande moet eruit "gesloopt" worden zodat een goed exemplaar kan terugplaatsen. Gelukkig zit in de "verse" veerunit de metalen bus die in de bovenzijde van de unit zit (want in de bestaand zal ik deze bus waarschijnlijk niet los krijgen, want volgens mij is eea "vergroeid" door corrosie.
Zo gebeurd er niets met de motoren in de garage en ineens op 1 dag een heleboel.
Voor de XS geldt dat er een frame de garage is ingesleept is om mijn XS-zooi aan op te hangen/verwerken. En voor de CX heb ik een hoeveelheid 'plastic' aangeschaft (en zelfs in de juiste kleur ). Niet dat het morgen aan de CX gehangen gaat worden, maar het gaat wel zorgen dat de motor er straks redelijk strak uit komt te zien.
Tevens heb ik nu de juiste (hele grote) knipperlichten
Alleen nog even kijken of de knipperlichten aan de voorkant die op de motor zaten bij aanschaf dezelfde zijn, want dan kan er nog een 'glaasje' overgezet worden (want 1 van de nu aangeschafte knipperlichten is gescheurd).
Niet op de foto maar ook nog aanwezig is het kontje met deksel (waarvan ik een sleutel in bruikleen heb zodat er een goedwerkende kopie gemaakt kan worden).