Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kniesoor!Dat zou een heel chemisch hamburgertje worden. Lak geeft flink wat rook met een penetrant luchtje af
Dat helpt. Bij de BMW K blokken beveelt BMW aan om dat niet te doen, omdat er dan vuil van de bougies(schroefdraad) tussen de klepzittingen kan vallen, dus ik doe dat dan niet. Iets met bougies die boven de uitlaatkleppen zitten...Zal morgen eens proberen. Haal ik wel even de bougies eruit (iets met compressie )
Volgens mij zit er tussen de koppelingsdeksel en het oliefilter een dekseltje (17 of 19 zeskant) waar de krukas achter zit. Daar kan je tornen. Zal wel problemen geven met de radiateur die in de weg zit.Motor wil namelijk niet op de startmotor rond. Maar dat kan ook in de startmotor zitten (moet nog controleren of deze rond gaat als hij los naast de motor ligt).
Kan je zo bij, radiator zit niet in de weg.Volgens mij zit er tussen de koppelingsdeksel en het oliefilter een dekseltje (17 of 19 zeskant) waar de krukas achter zit. Daar kan je tornen. Zal wel problemen geven met de radiateur die in de weg zit.
Past dit?
Zo vanavond vastgesteld dat de carburateurset vervangen moet worden. De stationairsproeier is er niet uit te krijgen. Is met vanalles geprobeerd, warmstoken en dan met veel kracht een schroevedraaier(tje) proberen los te draaien. Ook geprobeerd met linkse tap en ook dat werkt niet. Nog geprobeerd uit te boren en ook dat is niet gelukt.
Dus ik moet op zoek naar een carbset voor een CX500E Euro. Staat van de carburateurs niet belangrijk als de stationairsproeiers er maar uit gedraaid kan worden (of reeds eruit ligt), dus als er onderdelen ontbreken geen probleem (huidige set bevat namelijk alle onderdelen, op de stationairsproeier na...), Het gaat dus met name om de carburateur"behuizingen".