Honda CX500E winterproject

Na mijn CX500 uit 1981 was ik op zoek naar deze uitvoering, maar de 4 waar ik langs ben geweest waren alle 4 in zo'n staat dat mijn CX nog beter was of de prijs was overdreven hoog voor niet eens een origineel exemplaar.
 
Nee, helaas. Maar wel een idee rijker om volgende week de achterveer te verwijderen.

“Elektrisch aangedreven ijzerzaag”. Recipro zaag (als ik het goed typ). Kwam mijn broer mee.

Kop van de bout zagen en dan proberen eruit te slaan.

Want als die kl. te bout eruit kan ik weet gaan schilderen en opbouwen.
 
Nee, helaas. Maar wel een idee rijker om volgende week de achterveer te verwijderen.

“Elektrisch aangedreven ijzerzaag”. Recipro zaag (als ik het goed typ). Kwam mijn broer mee.

Kop van de bout zagen en dan proberen eruit te slaan.

Want als die kl. te bout eruit kan ik weet gaan schilderen en opbouwen.
Succes
 
Nu de rest nog😱
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    343,2 KB · Weergaven: 91
Ondertussen is het probleem bekend. Om een andere achterveerunit te kunnen plaatsen moet de moer weggesleten worden. Zit namelijk vastgelast (niet gek dat het niet loskomt 🙈).

Nu nog tijd vinden om dit werk uit te voeren.

Project is dus nog niet dood 😎
 
Slijten of slijpen (telefoon doet soms raar ;( en let niet altijd op wat er aangepast wordt).
 
Ondertussen is het probleem bekend. Om een andere achterveerunit te kunnen plaatsen moet de moer weggesleten worden. Zit namelijk vastgelast (niet gek dat het niet loskomt 🙈).

Nu nog tijd vinden om dit werk uit te voeren.

Project is dus nog niet dood 😎
goed om te horen dat je hoop nog niet hebt opgegeven.
 
Ben weer begonnen. Nog niet veel, maar de eerste start is weer gemaakt (lees zooi van de motor en begonnen met zagen aan de vast gelaste moer. Hoop zaterdag weer wat te kunnen doen.

Maar het is niet zo dat het project op het punt staat verkocht te worden of zoiets :+
 
Relax, de Honda hoeft vandaag toch nog niet te rijden? Trouwens het is toch pokkenweer.

Mijn project staat nu ook even stil in de relatief koude garage. 😉
 
Dank voor de uitnodiging. Lijkt mij leuk om als deze CX langs te komen (als er ik zover ben ;) ).

Kan je wel meegeven dat er nu ook echt weer zin/inspiratie is om vlot verder te gaan aan dit project (morgen verder met de achterbrug). Foto volgt nog wel.
 
Gisteren bezig geweest met de CX. Zeer gefrustreerd de garage achter mij dicht gedaan.

Reden:
 

Bijlagen

  • XGYG2427.JPG
    XGYG2427.JPG
    344,1 KB · Weergaven: 60
Terug
Bovenaan Onderaan