Honda Dax Keuring

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
de meeste zullen hem wel kennen uit hun jeugd net zoals ik en dat is de honda dax een brommer in het buitenland en een motor in Nederland.
mij hele jeugd bestond uit die 4-taktjes en ik heb dan ook nog een dax.
weet iemand wat het kost en hoeveel moeite het kost om dat ding een kenteken te geven?
 
Ik ben ook al jaren een viertaktbrommer liefhebber, en rijd nog steeds menig toerrit mee. Er staat veel info op die link die hierboven staat ja..prachtig. Dit dax-forum ken ik ook ja.
Ken je de Honda Vereniging Nederland?
Er is ook een drukbezocht (forum) messageboard. Te vinden op www.4takt.messageboard.nl
 
Ik zit mn hele leven ook al in de 4-taktjes, en ik heb nu ook nog een dax. Alleen rij ik niet meer zoveel brommer, omdat motorrijden wel wat leuker is vind ik.
 
yo bedankt voor die site en het doet me goed om te zien dat er nog mensen zijn die om die oude 4-taktjes geven.
ik ken de honda vereniging ben er zelf ook al een jaartje of 8 lid van
en rijd tegenwoordig wat minder dan vroeger ook geregeld een ritje mee
platte duiven, bloembollen en Honda rit
 
yo bedankt voor die site en het doet me goed om te zien dat er nog mensen zijn die om die oude 4-taktjes geven.
ik ken de honda vereniging ben er zelf ook al een jaartje of 8 lid van
en rijd tegenwoordig wat minder dan vroeger ook geregeld een ritje mee
platte duiven, bloembollen en Honda rit

Aha, west nederland. De meeste ritten worden in het midden van het land gehouden.. maar in het westen zijn er ook wel eens de terugkerende ritten.
 
ja dat weet ik en ik kom uit de haarlem en omstreken daarom hebben wij deze ritten ook in het leven geroepen, en met suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan