Honda Dax

Dat is goed om te lezen, dan pas ik er ook op. hij is hier in de buurt (midden limburg) niet te krijgen/proef te rijden. Maar ik moet binnenkort naar Amersfoort om bij SL Grafics mijn nieuwe helm op te halen, dan zou ik wel langs Molenaar kunnen rijden denk ik.

ik denk dat je de dax met de monkey hebt verwart, ik heb daarstraks even gebeld. ze verwachten er pas een in week 28.

Top, doe je goed, ga je hoop lol aan beleven, ik in ieder geval wel, en de kids vinden het al helemaal fantastisch

Ik ga zaterdag 10 juni naar Goedhart, wereldreis vanuit Limburg! heel netjes geholpen door de verkoper aan de telefoon, hij begreep de situatie en wilde met alle plezier een van de Daxen op kenteken zetten en rijklaar maken zodat ik een proefrit kon maken. Ik wil wel zeker weten dat ik er fatsoenlijk op kan zitten met mijn 1,90 en ik wil het schakelen proberen, ik heb vorig jaar mijn schakel-enkel uit de kom gehad en hoewel ik mijn mobiliteit redelijk terug heb is hak teen schakelen nieuw voor me. Als de proefrit bevalt laad ik hem in het busje en is het op naar Limburg.

Ik heb natuurlijk ook al rondgekeken voor accessoires en dat oem rekje gaat er ook op komen. ik kan alleen het zijtasje niet met een chromen rekje vinden. En de claxoncover is een must!

Die had ik inderdaad ook gevonden. misschien dat het verchroombedrijf hier op de straat er iets mee kan.

Er zijn veel te veel toffe dingen te vinden, gaat weer klauwen met geld kosten dit.

Ik ken het 😂 En verwacht dat nu ze langzaamaan beschikbaar komen dat het alleen maar meer gaat worden.

Ohlins achtervering (net als bij de Monkey), eventueel wat leuke uitlaatjes.. you name it.

Moet wel nog ff puzzelen wat ik qua slot ga doen. Misschien zo'n retro leren stuurrolletje ofzo er aan hangen en daar een kettingslot in.

Activiteit
Momenteel is niemand een reactie aan het typen
Terug
Bovenaan Onderaan