Ok, bedankt voor de tip. Ik heb alleen ervaring door een recht scherm heen te kijken. Wie kan mij een hoog recht scherm aanraden of gewoon maar bij andere Deauville rijders uitproberen?
Als je in de buurt van Schagen woont mag je wat mij betreft komen proberen.Ok, bedankt voor de tip. Ik heb alleen ervaring door een recht scherm heen te kijken. Wie kan mij een hoog recht scherm aanraden of gewoon maar bij andere Deauville rijders uitproberen?
Nee, niet in Schagen, Winkel. Maar dat kent niemand. Schagen kent men over het algemeen wel.Hoi Mish,
Ik heb een verhoogd scherm waar de gebogen rand afgezaagd is. Ik kan er met mijn 1,91 net overheen kijken. Door een vervormende rand kijken lijkt me niets.
Binnentassen zijn tassen in de vorm van de koffers. Hierdoor kun je deze optimaal vullen zonder te hoeven proppen.Hoi Jelle,
Wat leuk, woon jij in schagen? Ik ook.
Heee, wat een mooi aanbod. Ik zal hier zeker gebruik van maken. Ik zal eerst de standaard windscherm uitproberen en daarna langskomen om wat te testen. Top zeg. Zijn er mensen die de tassen gebruiken? Inderdaad een aanwinst?
Gebruikt er nog iemand stuurverhogers of is het stuur hoog genoeg voor lange ritten?
Succes met de geluiden, ben benieuwd of dit hoort of niet.
Gr. Michel
Nee, niet in Schagen, Winkel. Maar dat kent niemand. Schagen kent men over het algemeen wel.
Vraagje. Hoe is jouw ervaring met geluiden van de motor? Ik zit met wat gejammer van de motor als ik gas dicht doe. Het stoort me nogal. wellicht dat we een keer kunnen vergelijken. Want ik ben toch wel benieuwd of het een normaal geluid is. Ik stoor me toch al aan ieder geluid wat ik hoor. Een motorzaak heb ik niet zo veel vertrouwen in. Die kletsen maar wat en sleutelen graag urenlang. Zolang de uren worden betaald.
Heee, wat een mooi aanbod. Ik zal hier zeker gebruik van maken. Ik zal eerst de standaard windscherm uitproberen en daarna langskomen om wat te testen. Top zeg. Zijn er mensen die de tassen gebruiken? Inderdaad een aanwinst?
Gebruikt er nog iemand stuurverhogers of is het stuur hoog genoeg voor lange ritten?
Gr. Michel
Misschien weten alle Deauville rijders het al, maar toch voor die ene die het niet weet:
er is een Honda Deauville club.
Welkom bij de Honda Deauville Club
voor een paar euro per jaar ben je lid.
groetjes Norbert
Ik heb een groter stuur gemonteerd. Rechter en iets hoger omdat ik snel last krijg van slapende handen. Met een rechter stuur is het een stuk beter. En het stuur iets verhoogd met verhogers van ca. 1,5 cm. Wel erg krap allemaal, want achter de kuip is niet veel plaats. Ook zijn de gaskabels nu aan de krappe kant.Echt lange ritten heb ik nog niet gedaan. heb geen stuurverhogers en tot dusver bevalt het nog prima.De Deauvilleclub had ik inderdaad gevonden maar ben nog geen lid geworden. Nog geen tijd gehad om daar verder naar te kijken. Iets voor de toekomstBedankt voor de tip.
Hoi beste Eerf.
Bedankt voor jouw reactie.
Ik begrijp dus dat het voor de Deauville er niet zo voor gemaakt is wat betreft dat inklapsysteem van de spiegelsteel.
Nu ben ik een mooi weer rijder en rijd echt niet elke dag. Mijn Deauville 700 staat in de garage, de auto staat buiten. Motor staat middenin de garage en ik klap mijn spiegels wèl naar binnen, omdat ik dan bij het lopen niet tegen die spiegel wil lopen. Dat gaat al jaren goed en de ( rechter) spiegel vertoont geen tekenen van verslapping.
De Deauville is een zeer betrouwbare motor, ik rij inmiddels mijn derde, een 700.Inmiddels al veel over de Deauville 700 gelezen en gezien op You Tube.
Schijnt een behoorlijke degelijke en betrouwbare machine te zijn.
De mijne heeft bredere zijkoffers en een soort van onderkuip en van die plastike kapverbreders rondom de knipperlichten voor.
Ook die Oxford handvatverwarming zit erop, maar die zal zelden tot nooit aangaan in mijn geval omdat ik dus de Gerbing handschoenen heb.
Topkoffer is er ene van Honda en ben er blij mee omdat ik daar wel het nodige in kwijt kan.
Ze heeft al een tijdje stilgestaan bij de motorzaak dus blokje zal tzt wel wat loskomen.
Doordat ik er alleen maar snelwegritten mee rijd zal dat vast gauw goedkomen.
Ben erg benieuwd wat ze zal verstoken aan benzine en las dat een gemiddelde van rond de 1 op 20 goed mogelijk moet zijn.
Ik probeer er nog wat extra uit te halen, mede omdat ik een zeer gezepige rijder op leeftijd ben en ik doorgaans meer rond de 100km per uur rijd op de snelweg dan de veelal toegestane 130km per uur.
Ik zal er dan ook alleen maar Euro 95 benzine in doen, want hou mijn andere fietsen tevreden met Shell V-power 98 zonder Ethanol.
Ik hoop dat ze gaat doen waarvoor ze gemaakt is: veel rijden zonder problemen.
Vr Gr
Het lukt mij niet die 1 op 22. En ik ben niet een hardrijder, 110 op de snelweg ongeveer. Dan ongeveer 1 op 20. Mijn 650 haalde dat met gemak, rond de 1 op 23. Maar het verbruik is ook erg afhankelijk van de lengte en gewicht van de bestuurder en hoe hoog je de kuipruit zet. Maar ik ben niet ontevreden.De Deauville is een zeer betrouwbare motor, ik rij inmiddels mijn derde, een 700.
1 op 22 kun je er makkelijk mee rijden.
Ik heb 'm eerst met de club gereden, maar ik vind dat er daar erg veel wordt afgestapt voor hapjes en drankjes.
Gisteren voor de tweede keer en prachtige route gereden die door de Honda Deauville Club is uitgezet. Ik heb 'm eerst met de club gereden, maar ik vind dat er daar erg veel wordt afgestapt voor hapjes en drankjes.
Gisteren heb ik 'm met twee vrienden overgedaan en kwam de route beter tot z'n recht.
[afbeelding]
Het lukt mij niet die 1 op 22. En ik ben niet een hardrijder, 110 op de snelweg ongeveer. Dan ongeveer 1 op 20. Mijn 650 haalde dat met gemak, rond de 1 op 23. Maar het verbruik is ook erg afhankelijk van de lengte en gewicht van de bestuurder en hoe hoog je de kuipruit zet. Maar ik ben niet ontevreden.
Heb ook na een uur wel wat ongevoelige billen. En ik ben nog niet overtuigd of een ander duurder zadel wel helpt.Ik ben ook geen hardrijder, ben wel 100 plus (kilo) en 197 cm lang.
Na de grote beurt is de motor zuiniger geworden.
Wie van de Deauville riders ervaart zadelpijn?
Heb er zelf wel last van, binnen een uur zitten op het zadel.