Honda Deauville Topic

Het blok is volgens mij grootdeels gelijk volgens mij, maar de aandrijving is heel anders. Cardan vs ketting. Denk niet dat je dat blok zomaar kan uitwisselen.
 
Het blok met de kapotte uitgaande as is van een transalp.. Ik begrijp dat het blok van een Deauville wel het zelfde is maar cardan ipv ketting. Gaat dus niet werken. Blok gezien in Italië, ook bezig met eventuele reparatie. Eea zelf doen, eea laten doen. We gaan het zien... dank voor meedenken.
 
Ik heb een Deauville op het oog uit 2004 met een verroeste uitlaat.(105000km).
Is dit iets waar ik mee door kan rijden of moet ik dat meteen laten vervangen?

Waar moet ik verder op letten bij de proefrit?

Alvast bedankt.
Gr.

Niels
 
Ik heb een Deauville op het oog uit 2004 met een verroeste uitlaat.(105000km).
Is dit iets waar ik mee door kan rijden of moet ik dat meteen laten vervangen?

Waar moet ik verder op letten bij de proefrit?

Alvast bedankt.
Gr.

Niels
Ik heb eventueel een Deauville ('99) zonder een verroeste uitlaat en met nog geen 16000 km erop in de aanbieding 😉
 
Vraagprijs is € 3000, maar er is wat ruimte..
Had ik al vermeld dat er nog geen 16000 km op staat..😉
Ja dat is al een hele andere prijsklasse.
Ik heb mijn Burgman in de prak gereden en moet voor weinig iets vervangends hebben, want niet gespaard uiteraard.

Bedankt in ieder geval.
 
Zaterdag heb ik mijn Deauville ingeruild voor een V-Strom. Ik kon maar geen vriendjes met de Deauville worden: na anderhalf uur rijden deden mijn schouders en nek pijn. Van alles geprobeerd, zadel laten doen, stuurverhoger, stuur verder naar me toe, rek- en strekoefeningen tijdens het rijden, maar het werkte niet.
Ik wilde graag wat meer rechtop zitten met m'n armen recht, i.p.v. naar beneden, want dan ga ik leunen. Daarom eens een paar proefritten gemaakt op Allroad-motoren. Een V-Strom, een Africa Twin, een R1150GS. Waarbij de Suzuki er qua zitten, houding en portemonnee er het meest positief uitsprong.
 
Ff een vraagje..wie van jullie heeft zelf handvatverwarming erop gezet?
Konden jullie de kabels makkelijk wegwerken of moest de tank nog gedeeltelijk los gehaald worden?
Volgens Oxford kan deze direct op de accu gezet worden en is schakelen met bijv. contact niet nodig.
Hoe is jullie ervaring hiermee?

Grt rmk
 
Laatst bewerkt:
Er schijnt tegenwoordig een beveiliging op te zitten die dat juist voorkomt.
Is aansluiten op het contact een beetje makkelijk te doen (ben niet heel technisch..)

Dat is niet zo heel moeilijk op zich. Je moet alleen het juiste draadje vinden. En oké eet niet helemaal zeker of de startonderbreker nog moeilijk gaat doen...
 
ik zweer bij verwarmde handschoenen ipv hvv. die houden ook de buitenkant van je handen warm.
draad op de accu en nooit meer kouwe klauwe <3
 
Heeft iemand trouwens de onderhoudsinterval voor een 700 in een Nederlandstalig lijstje voor me?
Ik zit op 75k en er is al laaaaaang niks aan gebeurd -O-
 
hallo.

ben opzoek naar een revisie setje voor de Honda Deauville 650.
kan deze niet vinden.
maar als ik de carburateurs vergelijk met de honda ntv 650 lijken ze behoorlijk op elkaar.
het gaat vooral om de o ringetjes en de paking.
weet iemand raad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan