Honda dominator uitvallen/start problemen

Motormuis26

Rookie
25 feb 2019
6
0
Ik heb een honda dominator 650 met open airfilter.
Nu merk ik dat hij bij gas geven in eerste instantie gemiddeld op gang komt en op een gegeven moment bij verder open draaien van het gas schiet hij ineens vooruit en is het vermogen terug. Weet iemand hoe dit komt?
Ik heb bij de garage de sproeier laten berekenen voor mijn luchtfilter.

Nu wou ik vandaag wegrijden, valt hij tijdens het optrekken opeens uit en is hij heel moeilijk te starten. Stationair loopt hij wel en kan ik ook wel gas geven. Alleen zodra ik ga rijden en het gas een beetje open trek valt hij weer stil en duurt het even voordat ik hem weer aan krijg. Moet dan een paar minuten wachten voordat hij de vonk weer pakt. En dan bij rijden valt hij weer uit. Dit gaat gepaard met af en toe een harde knal.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik heb de motor elders moeten parkeren omdat er niet mee thuis te komen viel.... radeloos

☹️
 
Hij staat nu nog op de locatie waar ik pech had. Haal hem zaterdag op met de kar dan ga ik kijken hoe en wat.

Maar waarschijnlijk krijgt hij dus valse lucht? Als hij in lage toeren inhoud en dan bij een bepaald toerental ineens vooruitschiet.
Ondertussen hard op zoek naar een originele luchtfilterhuis van een dominator nx650 ‘92
 
Terug
Bovenaan Onderaan