Honda Dominator

Michiel Dings

Rookie
12 okt 2007
9
0
Baarlo
Hallo,
Ik heb net het rijbewijs en wil graag een moter kopen waarmee ik goed op de weg kan maar zeker ook off-road-wegen kan nemen.
Is de Dominator 650 een goede keuze?
Waar kan ik eiegenlijk info krijgen over deze motor?
Wie kan me helpen?

Bedankt,
Michiel Dings
 
Hallo,
Ik heb net het rijbewijs en wil graag een moter kopen waarmee ik goed op de weg kan maar zeker ook off-road-wegen kan nemen.
Is de Dominator 650 een goede keuze?
Waar kan ik eiegenlijk info krijgen over deze motor?
Wie kan me helpen?

Bedankt,
Michiel Dings

Helpen kan ik je niet. Je moet het toch echt zelf doen. Maar er is zat te koop. Wees ff wat duidelijker over wat je ongeveer wil en waarvoor. Dus Leeftijd (van de motor) soort; off road, enduro, supermotard, 4 takt, 2 takt, enz enz enz. en natuurlijk wat je er aan kwijt wil. Zomaar iets kiezen en vragen of het wat voor je is werkt nl niet.

gr, Look.
 
Oke,
Heb eerst gecrosst op een cr500 zonder kenteken. Heb bijna mijn rijbewijs en wil een moter kopen waarmee ik woonwerk verkeer mee kan doen. Zeker niet te vergeten wil ik ook zandwegen kunnen pakken. Zelf dacht ik aan een Dominator 650 van ongeveer 97 of 98.
Waar kan eigenlijk op internet algemene info vinden over Honda Dominator?
Bedankt,
Michiel
 
Oke,
Heb eerst gecrosst op een cr500 zonder kenteken. Heb bijna mijn rijbewijs en wil een moter kopen waarmee ik woonwerk verkeer mee kan doen. Zeker niet te vergeten wil ik ook zandwegen kunnen pakken. Zelf dacht ik aan een Dominator 650 van ongeveer 97 of 98.
Waar kan eigenlijk op internet algemene info vinden over Honda Dominator?
Bedankt,
Michiel

Op deze site heb je een forum waar je ook mss je vraag zou kunnen stellen: http://www.honda-dominator.nl/
 
Terug
Bovenaan Onderaan