Honda Dylan 125 SES

WaxyDylan

Rookie
24 mrt 2008
8
0
Zelzate

Hallo,ik ben nieuw hier!
Heb mij vorig jaar een scooter aangeschaft. Ben er heel tevreden mee met dat machientje :)
Doch ik denk van een scherm aan te schaffen want het is niet te doen zonder vind ik! ;(
Zou dat een voordeel zijn of een nadeel;wat windopvang betrefd!
Kan er mij iemand met ervaring daar een antwoordje op geven ?
Alvast bedankt hoor!
full
 
Hee,
Welkom op het forum. Zeker aan te raden. Lekker uit de wind en de topsnelheid is niet of nauwelijks lager. Is niet echt mooi... Andre heeft er nog een voor weinig te koop.

Succes ermee.

Michel
 
Hei.........van harte met de scoot.
Ik heb er ook ene gehad.
Schitterende kleur voor de Dylan.

Veel plezierige en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst. :]
 
Hoi Mish en alfathull,
Bedankt voor de vriendelijke welkom :}
Hoop nog lang te mogen genieten van mijn machientje. Is echt een pracht kleurtje hé.
;) :W
 
gefeliciteerd met je dylan!
zo'n schermpje is prima tegen de regen maar persoonlijk vind ik het niet mooi. kwa snelheid maak het schermpje niets uit maar met harde wind merk je het wel in je stabiliteit.ik heb het dus er afgehaald.kwestie van wat je prettig vind
 
Het is vrij simpel: wil je je scooter alle dagen gebruiken dan is een schermpje onontbeerlijk; je blijft droog zolang je rijdt want de regen wordt dan over je heen geblazen.
Ook zit je niet vol in de wind, misschien is een windscherm visueel wat minder aantrekkelijk maar dat weegt mijns insziens niet op tegen de voordelen.
 
Een scherm heeft zijn voordelen, droog, windvrij.
En als nadeel het cosmetische aspect.
Persoonlijke voorkeur geeft dan vanzelf aan wat meer weegt !
Op de Dylan heb ik er geen gehad, vondt de schermpjes niet mooi passen erbij.
Nu heb ik een scooter waar scherm standaard op zat, en nu wil ik niet meer zonder ! })
 

Hi zzz,Bedankt voor je mening ! Ik ben van de zelfde mening! Want het is echt niet te doen zonder scherm. Heb dat wel ervaren met dat weer van de laatste maanden. Dat het visueel minder aantrekkelijk zou zijn,nu ik weet niet. Een scooter vind ik niet volledig zonder scherm. Mijn opinie hé!
Ga mij dus een scherm aanschaffen...... Nog een fijne avond zzz.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan