Honda Dylan 150 cc 2004 incl. windscherm, topkoffer en 12 volt aansluiting.

  • Onderwerp starter Anoniempje519
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje519

Guest
Te koop aangeboden een goed onderhouden, heerlijk rijdende Honda Dylan. De motor heb ik drie maanden geleden gekocht.
Omdat de onderhoud historie onduidelijk was. Heb ik diverse zaken vervangen:
- Motorlie
-Transmissieolie
-V-snaar
-Achtervering
-Remolie
-Klepspeling gecontroleerd (stonden goed)
-Remblokjes en remschoenen zijn prima.
Daarnaast heb ik een Werkplaats handleiding in het Nederlands kunnen vinden.
De bedoeling was dat ik de Motorscooter naast mijn Bromscooter zou gaan gebruiken voor Woon/Werk. 50 km per dag.
De realiteit is dat ik me niet meer veilig voel op de motor tussen het verkeer. Heb sinds 1987 mijn rijbewijs, maar het is zoals het is.
De motor heb ik op 20 juni dit jaar gekocht en tot nu toe ongeveer 1400 km gereden.
De motor staat droog gestald en is verder in goede staat.
De vraagprijs is € 1.000,- dit heb ik er ook voor betaald. Excl. de onderdelen die zijn vervangen
Ik sta open voor een goed bod.
IMG_1055.jpg
IMG_1056.jpg
IMG_1057.jpg
IMG_1058.jpg
IMG_1059.jpg
IMG_1060.jpg
IMG_1061.jpg
 
maar...met een brommer rijdt je toch ook tussen de auto's ? ofh heb je het idee dat je op de provinciale weg vogelvrij bent .
Dat kan wel kloppen denk ik want dylan is natuurlijk maar klein dingetje

zou je niet gewoon dikke motor moeten nemen? ( je mag altijd keertje op een dikke motor van mij rijden om te voelen of dat wat is)
 
maar...met een brommer rijdt je toch ook tussen de auto's ? ofh heb je het idee dat je op de provinciale weg vogelvrij bent .
Dat kan wel kloppen denk ik want dylan is natuurlijk maar klein dingetje

zou je niet gewoon dikke motor moeten nemen? ( je mag altijd keertje op een dikke motor van mij rijden om te voelen of dat wat is)
Bedankt voor je aanbod, maar voel me gewoon niet meer veilig op de weg.
 
Dat gevoel deel ik ook wel.
Rij al dik 30 jaar motorfiets maar vind het de laatste jaren ook onveiliger op de weg en met name als ik op de motorfiets rijd.
Rij met een 125cc lichte motorfiets maar ook met een zwaardere en in beide gevallen maak ik met regelmaat vreemde dingen mee ondanks dat ik van nature een defensieve rijder ben.
Stilletjes denk ik wel eens dat het echt veiliger is in de auto.
 
maar ik vindhet een leuk dingetje , ik bied 800 euro maar dan mag het scherm en de topkoffer in Veenendaal blijven .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan