Honda Dylan 150cc motorscooter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk ding voor erbij, ik zoek nog een scooter voor woon werkverkeer maar deze vind ik nog iets te duur voor mijn budget. Succes met de verkoop.
 
Dat ding is helemaal niet duur. De duitsers hebben er eentje helemaal uit elkaar geschoefd bij 50 dkm. En alles weer gemonteerd, want er mankeerde niks aan. En dan 1:30. Ik heb een rooie, een jaar jonger, net de 24 dkm voorbij, 14 dkm op gereden. Een wonderding. Daar kunnen die andere dikke motoren van mij een dikke punt aan zuigen.

:}
 
Laatst bewerkt:
Dat ding is helemaal niet duur. De duitsers hebben er eentje helemaal uit elkaar geschoefd bij 50 dkm. En alles weer gemonteerd, want er mankeerde niks aan. En dan 1:30. Ik heb een rooie, een jaar jonger, net de 24 dkm voorbij, 14 dkm op gereden. Een wonderding. Daar kunnen die andere dikke motoren van mij een dikke punt aan zuigen.

:}
Is ook zo. *D
Blijft toch Honda he :}
Altijd starten lopen. *O*
 
Hoi ,ik zeg ook niet dat ie duur is alleen is mijn budget ongeveer 500 euro. En bieden mag maar beledigen niet dus ik bied niet. Succes met de verkoop enne het zijn inderdaad prima scooters
 
das erg cheap!!
full
 
Misschien heeft hij al ja gezegd tegen de digibeet? Je weet het niet, misschien is deze verkoper wel een fatsoenlijk mens, en moet jij even wachten tot die deal afketst.
 
Voor iedereen die hongerig is naar een Dylan, de mijne uit 2005, rood, bloedjemooi, 23000 kms, mag voor 1400 weg. Ik vervuil niet graag een topic maar ach, je moet toch af en toe voor wat nieuwe letters zorgen om de gang er in te houden. *O*
gr hans
 
Ik heb zo'n idee dat je hem niet wilt verkopen of je dolt maar wat.
Volgens mij heb ik jou een PB gestuurd toch?
Heb even nagekeken en heb jou idd gepeebeet.
Dus snap je reactie niet helemaal. :X :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan