Honda Dylan SES150 '06 4900km GRIJS €1300

mirai

MF'er
5 mei 2011
55
0
Eindhoven
Te koop:
Honda Dylan uit 2006. 5000km op teller.
Zeer fijne en pittige motorscooter. Grijs van kleur.
Papieren allemaal in orde. 2 Sleutels waarvan 1 in plastic.
Alle lampjes en knopjes doen het.

VP: 1300 euro
 
Laatst bewerkt:
Daar gaan we weer !
Mooie foto mooie spiegels geen krassen etc heb wel interesse !
 
Laatst bewerkt:
Mijn vraagprijs is 1550 euro. Voor fotos verwijs ik jullie graag naar :
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top 125 _O-

Maar iig, prijs is netjes, ik heb er 1550 voor gehad ook, beetje zelfde leeftijd en kmstand
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet heeft een Dylan nooit usd voorpoten gehad. En abs? Ik kan me vergissen maar volgens mij is de dylan nooit met ABS leverbaar geweest. Ik denk dat CBS wordt bedoeld, maar dat is wel ff wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet heeft een Dylan nooit usd voorpoten gehad. En abs? Ik kan me vergissen maar volgens mij is de dylan nooit met ABS leverbaar geweest. Ik denk dat CBS wordt bedoeld, maar dat is wel ff wat anders.


Dit zijn 2 van de meerdere puntjes waar ik mijn vraagtekens bij heb O-)
 
Dylans hebben standaard een usd voorvork. Top 125 is wat ik zelf op teller heb behaald. Het kan zijn dat ik me heb vergist en dat het CBS is maar mij is verteld dat het ABS is. Achterrem indrukken, dan remt voor en achter.
 
Kom op, wees aardig voor TS, een blik op de foto's zegt meer dan 1000 posts...

-Geen USD voorvork maar een gewone.
-Geen ABS maar CBS.
-125 op de teller is heel goed mogelijk, net als bij (bijna) elke motor(scooter) kan je daar +- 15kmpu vanaf halen en dan weet je ongeveer de werkelijke snelheid.

Verder denk ik dat als TS wat foto's in zn advertentie plaatst, een fotootje maakt van de kleine gebruikersschade zodat iedereen ziet waar we het over hebben en het MP linkje verwijderd, dat de advertentie verder beter is dan veel andere.
 
Ja hoor zoals ik al zei voor meer foto's kunnen ze altijd mailen. En dan sorry voor mijn misverstandjes neemt jullie interresse nu af?
 
Ja hoor zoals ik al zei voor meer foto's kunnen ze altijd mailen. En dan sorry voor mijn misverstandjes neemt jullie interresse nu af?

Mwah, denk dat de meeste geen interesse hebben in je scooter maar alleen "feedback" op je advertentie gaven ;) Net als ik overigens.

Succes met de verkoop.
 
Hoi Mirai, kan je mij wat foto's opsturen? Heb zelf een Piaggio Zip 25 snorscooter in te ruilen die ik zelf 2 jaar geleden nieuw heb gekocht.
 
Als je mij dan even een e-mail stuurt dan heb ik je e-mailadres en kan ik foto's sturen.
woensel01 aapmtstaartje live punt nl
Ik zal het ook waarderen als je zelf ook foto's stuurt
 
Terug
Bovenaan Onderaan