Honda F6C Valkyrie

Kattuk

Rookie
16 aug 2006
15
0
Katwijk
Hallo,
Ik ben Gerrit en ik ben voor het eerst op dit forum.
Ik heb onlangs een andere motor aangeschaft nl. een Honda F6C Valkyrie uit 1999 met 17500 km. op de teller.
Hiervoor reed ik op een Honda VT1100c 1989 daarvoor een Honda CB 550 Super sport uit 1978 en m'n eerste motor was een Honda CB 250 uit 1971.
Omdat ik mijn laatste aanwinst van een partikulier heb gekocht wil ik hem zelf een kleine onderhoudsbeurt geven (Olie,oliefilter,luchtfilter,bougies).
Ik ben nog niet in het bezit van een werkplaats boek of onderhouds boek.
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel olie er in het carter moet, en hoe ik het luchtfilter moet vervangen?
Alvast bedankt voor het antwoord en de moeite.
Mvg.
Gerrit

p.s Alle weetjes zijn welkom!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je op dit forum antwoorden krijgt als 'ga naar de Gamma voor een slijptol' of "eerst eens de sloot in" :)
wel een machtig blok zo'n 6 cilinder.Maar het is japans dus ik zou zeggen,olie en andere vloeistoffen controleren en de eerste 100000km niet meer naar omkijken. *O*
 
Ik ben bang dat je op dit forum antwoorden krijgt als 'ga naar de Gamma voor een slijptol' of "eerst eens de sloot in" :)
wel een machtig blok zo'n 6 cilinder.Maar het is japans dus ik zou zeggen,olie en andere vloeistoffen controleren en de eerste 100000km niet meer naar omkijken. *O*

hij kan het zo lekker vertellen :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan