Honda Fireblade 900RR '96

smoky

Die hard MF'er
29 apr 2005
836
6
Ik bied mijn motor te koop aan omdat ik tijdelijk een auto nodig heb en niet beide kan betalen, helaas.

Wat info:
Kmstand: 41500
Voorband is bijna nieuw, achter band kan nog wel een seizoen mee.
Ketting+tandwielen zijn in orde.

motor heeft wel her en der wat wat krasjes en kleine scheurtjes maar dit valt niet op.
aan de linker kant van het stuur zit een deukje in het frame maar het frame zelf is absoluut in orde en hier merk je dus ook helemaal niks van bij het rijden.

MF prijs: €2300,-

Bij interesse aub even mailen of bellen

MP advertentie:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-honda/189152210-honda-fireblade-900rr-96.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1
 
Laatst bewerkt:
Zoek een blade .... mijn zzr 600 staat hier te koop ...... niets te regelen

Nee, helaas. Heb een auto gekocht en kan er financieel gezien niet beide rijden.

Prijs is ook wat lager vanwege dat deukje in het frame, maar dit heeft echt geen effect op het rijden.
 
nog steeds mooi weer om te rijden toch? niemand opzoek naar een betaalbare supersport? gaat echt als een raket! lekker geluidje uit de micron demper ;)
 
smoky,

verkoop hem in onderdelen........levert je meer op......

mag ik dan alvast de tank en de rechterkuipdelen reserveren O-)
 
nog steeds mooi weer om te rijden toch? niemand opzoek naar een betaalbare supersport? gaat echt als een raket! lekker geluidje uit de micron demper ;)

Breng m gewoon naar de dealer en je krijgt er meer voor!
Eerlijk is eerlijk je wilt er toch zoveel mogelijk voor krijgen?
 
Ja, ik weet alleen niet of de dealer ook zo'n prijs geeft omdat er een deukje in het frame zit, maar dit heeft echt geen invloed op het rijden en is 100% recht, anders had ik hem echt niet te koop aangeboden.
 
Ja, ik weet alleen niet of de dealer ook zo'n prijs geeft omdat er een deukje in het frame zit, maar dit heeft echt geen invloed op het rijden en is 100% recht, anders had ik hem echt niet te koop aangeboden.

Wie niet waagt....

;)
 
Inderdaad, gewoon langs de dealer, nee heb je en ja kan je krijgen.

Trouwens, je Blade staat hier al twee dagen te koop voor die belachelijke prijs, verbaast me dat er nog niemand voor je deur staat ;)
 
Zaterdag komt er iemand langs om te kijken of het was is ;) alle onderzoeken mogen :)
 
staat er nog! super fiets voor een super prijs
 
PRIJS VERLAAGD !!! voor dit geld zelfs te gebruiken als pekel fiets ;)
 
Nog nooit bijgehouden, maar geen abnormaal verbruik!
Wie maakt me los?
 
Zeg, wat een mooi ding. Wat verbuikt hij?

Dat ligt aan je rechterpols !!! :W

maar ik heb het al gezien.


deze ligt graag :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan