honda fireblade 900RR (model 2000) kilometerteller

21 feb 2004
30
0
ijsselstein
Hallo allemaal,

Ik heb een raar incident met mijn CBR. Kilometerteller blijft hangen op 99999.
Een week geleden was ik bijna het klokje rond en toen de teller bij 99999 aankwam ging deze niet verder. Heel vreemd want alles deed het altijd gewoon goed. Moet ik iets resetten of zo. Bij Molenaar hadden ze zoiets ook nog niet gezien. Een nieuwe display kopen lijkt me iets wat duur voor dit probleempje.
Heeft iemand hier ook al eens mee te maken gehad ?
 
Hallo allemaal,

Ik heb een raar incident met mijn CBR. Kilometerteller blijft hangen op 99999.
Een week geleden was ik bijna het klokje rond en toen de teller bij 99999 aankwam ging deze niet verder. Heel vreemd want alles deed het altijd gewoon goed. Moet ik iets resetten of zo. Bij Molenaar hadden ze zoiets ook nog niet gezien. Een nieuwe display kopen lijkt me iets wat duur voor dit probleempje.
Heeft iemand hier ook al eens mee te maken gehad ?

Ik heb dit zelf niet meegemaakt. Je zou eens in je wphb kunnen kijken of je hier iets over kan vinden.
Misschien kunnen het ook gewoon je tellertjes zijn (die rollers met cijfers) De meeste zijn lang niet op nul geweest, ik denk dat er iets gewoon ff vast/klem zit en een zetje nodig heeft.
resetten zou ik als laatste doen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
 
In het instruktieboek staat niets over de waarde die de teller weergeeft (waarde linksboven in het display)
Het hele display is digitaal. Zitten daar dan toch echte tellertjes in/onder die je een zetje kan geven ?

Zal eens kijken of ik een wphb kan vinden.
 
In het instruktieboek staat niets over de waarde die de teller weergeeft (waarde linksboven in het display)
Het hele display is digitaal. Zitten daar dan toch echte tellertjes in/onder die je een zetje kan geven ?

Zal eens kijken of ik een wphb kan vinden.

O sorry, mijn fout |(

Ik dacht ff aan een mechanische teller.
In dat geval zou ik dan denken: Als hij geen plek meer heeft voor nog een cijfer ernaast, dat het dan toch zou moeten worden gereset.

google anders ff wat rond, helpt altijd.

succes ;)
 
Er zijn toch van die kampersjaakies die tellers op de km stand kunnen zetten die jij wilt? Dan zullen ze hem ook wel op nul kunnen zetten lijkt me..... Maar misschien willen ze dat wel niet doen omdat ze eindelijk een keer een klant hebben die het wél netjes wil doen........
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan