Honda Fireblade 929 RR 2001 €1750,- zonder brembo pomp!!

oranjefantje

Die hard MF'er
23 aug 2006
608
2
Hellevoetsluis
Honda Fireblade 929 RR racer gemaakt voor het circuit. Dus zonder papieren/kenteken .

-Dunne racekuip, verf laat wat los en is gebruikt.
-Brembo rempomp.
-Staal omvlochten remleidingen voor.
-snelsluiter tankdop
-WP pomp achter volledig instelbaar, ook in hoogte, en bij HK onderhouden.
-voorvork vering aangepast.
-powercommander, afgesteld op de bank met de BOS demper inclusief db-killer (zal even zoeken naar de uitdraai)
-BOS uitlaatdemper met db-killer. Geen problemen op Zolder enzo.
-uitlaat servo vervangen door volledig open stuk, speciaal hiervoor gemaakt.
-Staat op pirelli supercorsa 120 / 200 (8 sessies oud)
-motul olie
- K&N oliefilter
- Tsubaki 520 ketting en tandwielen
1,5 jaar geleden alles gedaan, daarna 2 dagen op Zolder gereden. Maar door het weer in totaal maar 8 sessies bij elkaar.
Afgelopen september laatste dag gehad en daar 5 van de 8 sessies gereden bij mooi droog weer.

Motorblok heeft een paar jaar geleden schade gehad bij de dynamo deksel. Dus niet het deksel, maar het blok zelf. Is gelast bij Laska in Rotterdam.
Was erg lastig te lassen door de samenstelling van het metaal. Daarom ook extra afgedicht (gesmeerd) aan de buitenkant.
Verder nooit problemen mee gehad en gewoon altijd zo gereden. Maar tis dus wel een puntje om rekening mee te houden uiteraard.

Komt inclusief:
- voorvelg met schijven, en oude slick band.
- originele zadel
- originele honda 1000 rr rempomp
- originele uitlaat demper

Er wordt niks los verkocht

Vraagprijs €2250,-
Bieden mag altijd. 😉

Reden verkoop, is een nieuwere modernere circuitmotor.
 

Bijlagen

  • 20240320_132510.jpg
    20240320_132510.jpg
    597,6 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132157.jpg
    20240320_132157.jpg
    605,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240319_133854.jpg
    20240319_133854.jpg
    280,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132256.jpg
    20240320_132256.jpg
    311,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132324.jpg
    20240320_132324.jpg
    607,5 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_133243.jpg
    20240320_133243.jpg
    369,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_133228.jpg
    20240320_133228.jpg
    636,5 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132711.jpg
    20240320_132711.jpg
    377,3 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132537.jpg
    20240320_132537.jpg
    537,1 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132543.jpg
    20240320_132543.jpg
    345,2 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132549.jpg
    20240320_132549.jpg
    576,6 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132349.jpg
    20240320_132349.jpg
    511,4 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132558.jpg
    20240320_132558.jpg
    523,4 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132243.jpg
    20240320_132243.jpg
    561,7 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20231004_002130_Facebook.jpg
    Screenshot_20231004_002130_Facebook.jpg
    175 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_131439.jpg
    20240320_131439.jpg
    359,9 KB · Weergaven: 0
  • 20240320_132613.jpg
    20240320_132613.jpg
    354,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Zijn leuke motoren voor op het circuit, mijne heb ik eind vorig jaar verkocht.
Ik zou nog even naar je ketting eindschakels kijken, die zijn misschien niet helemaal soepel zie ik op de foto. Beetje smeren en zijdelings buigen helpt vast wel, succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan