Honda Fireblade 929RR, bouwjaar 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
* Mooiste kleurstelling :Y

* Fijne fiets :] :Y

* Goede prijs :Y

Snap niet dat je 'm nog niet kwijt bent :N

Of het komt door je "Kawa" opmerking eerder :X







:+
 
Laatst bewerkt:
en dan kan ik eindelijk naar een topic waar wat minder geouwehoerd wordt en meer technisch gepraat plaatsvind _O-
OMG!! :o zei die dat nou echt....
full
 
Laatst bewerkt:
* Mooiste kleurstelling :Y

* Fijne fiets :] :Y

* Goede prijs :Y

Snap niet dat je 'm nog niet kwijt bent :N

Of het komt door je "Kawa" opmerking eerder :X







:+
Zou dat het zijn? _O- Misschien toch de OP maar aanpassen :')

Ach, allemaal tijdelijk tot de CB1000R er staat
 
Kommop mensen, wie maakt me los? Geen geld voor zo'n superfiets toch?

Jullie hebben vast je 13e maand binnen :+

13e maand gaat in december rechtstreeks door naar het spaarloon, zodat we die in januari weer netto kunnen innen _O-.

Mooie blade. Hoop dat ik mijn zx10r snel verkoop, dan wil ik zeker eens komen kijken. Kan ik daarnaast nog een leuk racertje kopen :]

Gr Falierke
 
WAAAAA deze vind ik mooi ! Heb vanmorgen mijn motor verkocht haha ben nu al aan het kijken naar een andere... maar wil pas februari/maart 1 aanschaffen (mooi warm weer rijder ;) ) dus mensen plz koop het niet tot die tijd hehe

gratis kick :)
 
Je kan 'm nu ook alvast kopen, kan je de hele winter er bij staan kwijlen... :Y

Kan je verzekeren, deze blade heeft geen proefrit nodig om te kijken of ie in orde is, alleen maar om te kijken of je 'm lekker vind rijden ;) Nu kan het nog :]

En een schop er bovenop...
 
tja.. heb nog een paar maanden nodig om het geld bij elkaar te sprokkelen ;) helaas
 
WAAAAA deze vind ik mooi ! Heb vanmorgen mijn motor verkocht haha ben nu al aan het kijken naar een andere... maar wil pas februari/maart 1 aanschaffen (mooi warm weer rijder ;) ) dus mensen plz koop het niet tot die tijd hehe

gratis kick :)
Thnx :)

Ik vind hem ook mooi :Y

Als hij er volgend seizoen nog staat wordt de vraagprijs weer verhoogd naar 1 miljoen euro *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan