Honda Fireblade 929rr SC44 FOR SALE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redhead88

MF veteraan
22 okt 2009
1.762
0
Vlaardingen/Driebergen
Na lang overwegen gaat mijn Fireblade dan toch de verkoop in. Dit in verband met het feit dat ik een 2 cilinder wil gaan rijden.

Wat informatie:
Bouwjaar 2000
Eerste tenaamsteling 2004 (UK import geloof ik)
Km stand 63000

Voor de mensen die over de km stand gelijk gaan beginnen, de prijs is daarop gericht. Wel heeft de motor sinds ik hem heb en dit is ongeveer 6 maanden, nieuwe ketting, tandwielen en volledig nieuwe koppeling gehad. De banden zijn ook goed voor een seizoen. Pas geleden nog een complete beurt laten geven! Altijd in garage gestaan!

Als extra's zitten op de motor, rode rimstriping, handvatverwarming, zwarte kuipruit, kleine knippers voor, spyball alarm (2 kastjes) en remus sportuitlaat.

Toen ik de motor kocht miste hij wat stickers (ook op foto te zien), dit vanwege het feit dat vorige eigenaar ze eraf had gehaald voor project. Ging niet door, ik vind ze mooier met originele stickers dus is intussen ook verholpen!

De motor staat in Vlaardingen en is hier ook te bezichtigen. Proefritje is altijd mogelijk en over de prijs is altijd nog te discussieren. Dus zoek je een snelle, mooie en technisch goede motor voor een mooie prijs, neem dan contact op!

blade2.jpg

bladeq.jpg


MF Prijs: 3500 euro
Nummer: 06-22463548 of PM me
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets!

succes met de verkoop.. ik zal ook nog wel rond vragen voor je!

:W
 
toevallig heeft hans van wijk 2 prachtige sp's staan daar *D :P
op de beurs had ik bijna die witte sp2 bemachtigd.
na een mooie deal, had ik alleen het geld alsnog niet :+
 
Succes met de verkoop van deze mooie blade!!

En alvast veel plezier met je VTR... [me="Hedcandy"]weet ook wel wat ze ooit nog zou willen rijden :P[/me]
 
Heej Rory :W

Succes met de verkoop, en we zien je bij een MSU rit wel een keer verschijnen op de VTR sp :]
 
Thanks Hedcandy, wa rij jij nu? :P

Zoals de echte liefhebber van FireBlade betaamt.....een echte Old Skool Blade...Niet zo mooi als de mijne maar toch een geinig fietsje... :+

Maar wa's da nou? Een keer een meeting met het 900RR-topic en je stapt van de Blade over op een SPéén?

Geintje hoor, vind ik ook stiekem wel een mooie fiets...
 
Laatst bewerkt:
Zoals de echte liefhebber van FireBlade betaamt.....een echte Old Skool Blade...Niet zo mooi als de mijne maar toch een geinig fietsje... :+

Maar wa's da nou? Een keer een meeting met het 900RR-topic en je stapt van de Blade over op een SPéén?

Geintje hoor, vind ik ook stiekem wel een mooie fiets...

Aha I see, nou die Oerblades zijn wel kick iig *D

Ja ik heb paar x op RSV gereden, werkte heeel verslavend en SP is dan logisch vervolg :Y
 
ik zou eens proberen te praten met die gasten bij hans van wijk.
je kan er redelijk wat afpraten.
 
Jij bent echt de grootste mazelaar die ik ken!! Vond in m'n andere broek ook nog een muntje van 2 euro! M'n nieuwe bod is nu dus 41,50 euro!
:W
 
Zoals de echte liefhebber van FireBlade betaamt.....een echte Old Skool Blade...Niet zo mooi als de mijne maar toch een geinig fietsje... :+
Zeg zeg zeg... minstens net zo mooi als de jouwe!! :) :+

Als is het een oud bakkie, hij rijd als een trein! (heb ooit eens een 954 een dagje geleend, vond dat al een stuk minder :X )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan