Honda Fireblade 929rr SC44 FOR SALE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das wel errug veel van de prijs af.. :z
Als ik met handvatverwarming ga rijden dan gaat er ook wat van mn reputatie af :+

Zonder gekheid, ik ben opzoek naar zn type blade.... Ik vraag me echt af hoeveel zn blokkie meegaat. Het zijn goede dingen hoor, heb er 5j geleden al exact dezelfde gehad van 24k naar 44k km's gereden en nooit problemen gehad. Maar met deze stand (spreek voor mezelf) zou ik dat er wel voor willen geven om het eventuele risico te nemen mocht er toch wat mee gebeuren op korte termijn.
 
Als ik met handvatverwarming ga rijden dan gaat er ook wat van mn reputatie af :+

Zonder gekheid, ik ben opzoek naar zn type blade.... Ik vraag me echt af hoeveel zn blokkie meegaat. Het zijn goede dingen hoor, heb er 5j geleden al exact dezelfde gehad van 24k naar 44k km's gereden en nooit problemen gehad. Maar met deze stand (spreek voor mezelf) zou ik dat er wel voor willen geven om het eventuele risico te nemen mocht er toch wat mee gebeuren op korte termijn.

Snap het wel maar tis zoals je zegt, vele kilometers en niet veel problemen hebben deze blokken, mits er goed voor wordt gezorgd.

Ik heb net voor de winter hele blok na laten kijken, olie laten verversen en alles en blok was zeerzkr in goede staat werd er gezegd. De koppeling compleet laten vervangen, maar dan ook egt alles en dat was ook geen goedkoop iets en hoefde niet perse maar tog laten doen, soort preventief zeg maar.

Misschien dat we elkaar tegemoet kunnen komen in de prijs? Dus ergens tussenin zitten ;)
 
gaat niet hard met de verkoop van Blade's op het moment....

Ben de mijne ook nog niet kwijt...

suc6 Red!
 
nee idd,

en wat je er voor bij de dealer terugkrijgt is werkelijk een schande op het moment! Hoe hoog zijn die marges wel niet? Of ligt t aan de fin situatie?

Kom op mensen, mooie nette fiets!
 
eej, bij www.vanvuurenmotoren.nl hebben ze nog een sp1 staan voor 5400 euro, misschien dat je er met hen uit kunt komen om in te ruilen
 
spijtig, zeer spijtig....
maar je kunt niet zeggen dat ik niet met je meedenk!
 
je denkt heel de tijd al mee ajai, top gewoon!

Grap is dat overal waar k kom waar ze een SP hebben we er ni uitkomen en kwas ergens waar ze toevallig hele nette duuk 748s hadden en kreeg k netjes en serieus voorstel.

Maarja die SP he..
 
je denkt heel de tijd al mee ajai, top gewoon!

Grap is dat overal waar k kom waar ze een SP hebben we er ni uitkomen en kwas ergens waar ze toevallig hele nette duuk 748s hadden en kreeg k netjes en serieus voorstel.

Maarja die SP he..

ook al bij HvW geweest? heeft een SP1 en een SP2 staan.....
 
jep, nou die SP2 is te duur voor mij en die SP1 vin k zelf te duur, als k zie wat er particulier zoal wordt aangeboden vin k t tog een flink verschil! Bijna 2500 soms!

Jij al serieuze biedingen gehad trouwens?
 
Als ik met handvatverwarming ga rijden dan gaat er ook wat van mn reputatie af :+

Zonder gekheid, ik ben opzoek naar zn type blade.... Ik vraag me echt af hoeveel zn blokkie meegaat. Het zijn goede dingen hoor, heb er 5j geleden al exact dezelfde gehad van 24k naar 44k km's gereden en nooit problemen gehad. Maar met deze stand (spreek voor mezelf) zou ik dat er wel voor willen geven om het eventuele risico te nemen mocht er toch wat mee gebeuren op korte termijn.

Zo'n blok gaat bij normaal gebruik ver over een ton mee.
Normaal warm rijden, op tijd z'n onderhoud dan is het (bijna) niet
stuk te krijgen.

Heb precies de zelfde Blade, maar met andere aanpassingen.
Best een degelijk ding ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan