honda Fireblade cbr 900 rr 1999 probleem

23 dec 2005
13
0
Bree
Even een vraagje,


mijn motor looprt maar op 3 cilinders.
De eerste cilinder wilt niet echt mee op stationair toerental. Als je er rustig mee optrekt gaat ie ook op 3 cilinders en als je doortrekt lopen ze alle 4???
Bougie`s zijn vervangen, kan mij iemand de juiste type eens doorgeven?
De carburators zijn zuiver gemaakt.
Ik heb er ook al van die carbu clean ingegooid, geen resultaat.
De bougie er eens uitgehaald en heeft een geel, paarse vonk, kan dit of moet die volledig geel zijn?

De motor is links op zijn zij gegaan, en de statordeksel was doorgeschuurd, maar de stator zelf en de spoelen waren niet beschadigd.
De motor heeft wel meer als een jaar stil gestaan.

Kan mij iemand helpen?
 
van NGK zouden deze bougies er in moeten:
CR9EH-9 of CR9EHVX-9

http://www.louis.de/_305c5ddc8c72c293ebe1f262799b9b1712/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=SC33%252F98

alle bougies op vonk controleren. en dan de carburateurs uit elkaar halen en schoonmaken. er zit vast een stationair sproeier verstopt.

Groet. :W
 
Ok, ga dan maar weer eens aan de slag.

Er zijn 2 sproeiers die ik eruit kan draaien, eentje in 1 geheel en eentje in 2 delen, heb alle gaatjes zuiver gemaakt en ultrsoon gereinigd, dus deze zou zuiver moeten zijn. En omdat het de eerste cilinder is heb ik ook niet verder gekeken.

Maar ik ga hem toch nog eens opengooien. en de andere bougies eens controleren.

thanks
 
Even een vraagje,


mijn motor looprt maar op 3 cilinders.
De eerste cilinder wilt niet echt mee op stationair toerental. Als je er rustig mee optrekt gaat ie ook op 3 cilinders en als je doortrekt lopen ze alle 4???
Bougie`s zijn vervangen, kan mij iemand de juiste type eens doorgeven?
De carburators zijn zuiver gemaakt.
Ik heb er ook al van die carbu clean ingegooid, geen resultaat.
De bougie er eens uitgehaald en heeft een geel, paarse vonk, kan dit of moet die volledig geel zijn?

De motor is links op zijn zij gegaan, en de statordeksel was doorgeschuurd, maar de stator zelf en de spoelen waren niet beschadigd.
De motor heeft wel meer als een jaar stil gestaan.

Kan mij iemand helpen?



http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle (Handige linkje) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan