Honda Fireblade CBR 900 rr "Insomnia"

Echt wel dit wordt mijn extreme streetfighter dus we gaan all the way, langdurig maar liever dat dan consessies te doen
 
Lekkere basis.
Komt hier ook zo'n dikke achterband in?

enneh er staat geen alleenrecht op die naam hoor ;)
 
Jep minimaal een 210, we moeten kijken hoe ver we kunnen gaan haha.

En de naam is gekozen door mijn zoontje die is gek van de Marvel helden en booswichten. Die kwam met de naam op de proppen
 
Je zoon heeft smaak qua filmhelden etc. Ben ook een groot fan van Marvel en DC Universe helden. Is wel cool om een fighter te bouwen en dan als thema een superheld (of alleen de naam).
 
Zo'n dikke achterband is overigens wel mooi. Ik zag laatst een Bandit 1200 met een 260 achterband. Die was van een Duitser. Die is echt vet ook qua spuitwerk en die achterbrug heeft hij gebaseerd van een Benelli TNT . Misschien ken je die Bandit wel.

308jqr6.jpg

fegzdv.jpg

96m2vn.jpg


Sorry voor het vervuilen van je topic :) .
 
Vette Streetfighter & die bandit wat net gepost is <3

Ik zie die rempotjes vaak, van waar komen die & passen die op alle rem/koppelingspompen?
 
Vette Streetfighter & die bandit wat net gepost is <3

Ik zie die rempotjes vaak, van waar komen die & passen die op alle rem/koppelingspompen?

Wel rempotje?

Meestal moet je die wel passen zoeken voor je remhendle setup of pomp.
 
Nog even na al die tijd, mijn schatje destijds geruild tegen een Buell X1. Deze na zijn grondige verbouwing verkocht en ivm het vaker toeren met de oudste een VN1500 terug gekocht.

Het blijft natuurlijk kriebelen dus er staat nu een FZR 1000 project op stapel. Die zal ik vanavond openen hier op MF :-)
 
wordt een vette fiets. heb al een preview gezien bij xtremebikez facebook pagina. is dat trouwens het kontje van matt zijn gsx die hij verkocht aan joost?
 
Wordt wel vet zo denk ik.
Neem aan dat je iets aan het groen gaat doen? Zal wel aan de foto's liggen, maar de kleur schreeuwt dat je een Kawa wilt ...
 
Het nieuwe project:

FZR 1000 Insomnia 2

He Brad,... Ja die van de oude GSX van Matt blijkbaar.
Hij wordt Yammie blauw met een racingstripe en wat Insomnia waardige airbrush in het wit (parelmoer wit)

Misschien met een roodstreepje tussen de aanzet blauw/ wit
 
Laatst bewerkt:
En nee ik wilde geen Kawa bij deze Blade (heb er sindsdien wel een gehad maar dat ter wege) Hij was groen bij aankoop. Deze Blade is destijds mede gebouwd door MCR hier om de hoek en de toenmalige eigenaar heeft hem groen gespoten incl het complete blok.
 
Er komt een vervolg mensen, ik heb een nieuwe projectfiets wederom een SC28. Waar ik met de Insomnia naar toe wilde ga ik met deze verwezenlijken.
Enkelzijdige brug incl autovelg en dikke band en dikke vork zijn al in de house:-)

foto's volgen snel. Ik wil begin 2020 lekker gaan bouwen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan