Honda Fireblade CBR 900 rr "Insomnia"

Nou niemand een mening blijkbaar;-)

Dus na een brainstrom sessie maar besloten de boel in basis groen te houden. het is veullllll ste lekker weer en ik wil wel een motort waar ik direct op kan rijden:-) (thnxx bassie en lowrider)

Dus zsm een ander subframe maken en Rene zijn kontje erop. Iemand tips voor herplaatsing accu zonder een dure kleine te kopen:-)

Gisteren de goodies gemonteerd heerlijk spiegels :lol2:

Nu nog de knippers aansluiten maar ik mis een stukkie bedrading.

Voor:



Na:











Grtzz Dréke
 
Als je nog plaats onder de tank hebt dan zou de accu daar een plaatsje kunnen krijgen.
Ik ontkwam er niet aan om een dure kleine te kopen, de luchtfilterdoos stond dat niet toe.
Waarschijnlijk zul je nog wat aanpassingen in de bedrading moeten uitvoeren.

Leuke foto's overigens.
 
Thnx Mac, maar onder de tank zal niet gaan. Dus moet nog ff verder zoeken :-)

Ff alles bekeken onder de tank gaat wel.

Maar gezien heel de situatie thuis zal er voorlopig niks specatulairs gebeuren. Eerst mijn gezinnetje op orde dan de rest.

Van de week tussen de bedrijvendoor nog wat voor mezelf gedaan.

full

full


Maskertje groen parelmoer gemaakt. Carbonfolie gezet over de beschadigingen aan de kont.

En gepoetst of corse:-)
 
Dat accutje dat ik gekocht had blijkt achteraf net niet genoeg te kunnen leveren.
Ik heb de originele weer onder het zitje geplaatst totdat ik een goed alternatief heb.
 
Zo weer wat leven in de brouwerij, laatste update van de Insomnia:

full

full

full

full


Weer veel gedaan,

andere kont, knippers aangepast, blok gespoten, spruitstuk gespoten etc etc.

eens snel de lijst bijwerken.


:W

Dréke aka Ulleke
 
ziet er goed uit!
heb je nog meer foto's?
van de kont enzo :p
het totaal plaatje ziet er in ieder geval goed uit!
ik en me maat zijn ook met zijn blade bezig.
leuke motor om aan te werken :D
gr stefan
 
Zal eens snel wat andere foto plaatsen.

Maar nog een andere note

Hello fellow fighters, im am in for a change tot ride an Honda Fireblade SP for one month.

Please help me get as many likes as possibele. Like my picture (the Green 900rr SC28 fighter) en share if possible.

Thnx For helping out,

Facebook - Meld je aan of registreer je
 
Laatst bewerkt:
Nieuw project inmiddels ook opgestart:-)

Juggernaut

full

full

full

full

full

full


Indien de vorderingen snel gaan open ik een apart topic.
 
Aangezien er niks in het frame hangt, wordt dat met de tijd gecoat?

Lekker bezig iig :Y Dacht dat ik al een Juggernaut-topic voorbij had zien komen...

Edit: Gevonden, maar is een gsx...

GSX project Juggernaut
 
Laatst bewerkt:
Coaten weet ik niet ben best van het polijsten. Maar wie weet. blokkie ben ik ook nog niet uit. Moet een dikke worden. Dus wat er op mijn pad komt
 
Als het een heule dikke moet worden... Heb al een paar keer een blok van een blackbird in een blade-frame zien hangen, volgens mij best een feest :9
 
Heb er mischien een op het oog of een sc33 blok. Ider geval niets gewoontjes dus denk plus 150 of 160 pk.

Turbo etc gewoon omdat het kan haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan