Honda Fireblade maakt kletterend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

vicky1972

Rookie
5 feb 2017
1
0
Zonnebeke
Beste,

Ik rij met een Honda 900 Fireblade maar de motor maakt een kletterend geluid en nu weet ik niet wat het probleem is.Ik vervangde wel al de kettingspanner.Wie kan mij eventueel helpen zodat ik weet wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt en mvg Vicky
 
Wanneer hoor je het geluid?
Waar komt het vandaan?

'Hondza Fireblade maakt kletterend geluid' > 'Honda Fireblade maakt kletterend geluid'
 
op basis van de summiere informatie die er wordt gegeven denk ik dat het voor iedereen gokken is wat het probleem kan zijn.

@TS: zorg ervoor dat je je openingspost aanpast en aanvult met meer informatie. Op die manier is het voor de lezers makkelijker om het probleem aan het licht te krijgen.
 
Beste,

Ik rij met een Honda 900 Fireblade maar de motor maakt een kletterend geluid en nu weet ik niet wat het probleem is.Ik vervangde wel al de kettingspanner.Wie kan mij eventueel helpen zodat ik weet wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt en mvg Vicky

Men kan jou alleen helpen als men het probleem snapt.

En dat lukt alleen als jij het probleem duidelijk omschrijft.
Degene die dit topic lezen snappen welke motor je hebt en dat hij geluid maakt. Een kletterend geluid.

Wat verwacht je dat iemand met die info kan ?
Wat is een kletterend geluid ??????
Waar ongeveer komt dat geluid vandaan ?
En wanneer is dat geluid er ? Rijdend, met ingetrokken koppeling, stilstaand in of uit de versnellingen, koppeling wel/niet in, stilstaand onder welke van de genoemde variabelen ?

Zoals het er nu staat is het net als naar de dokter gaan en zeggen dat je je niet goed voelt en daarna niets meer zegt en toch een diagnose van de arts verwacht.
 
Men kan jou alleen helpen als men het probleem snapt.

En dat lukt alleen als jij het probleem duidelijk omschrijft.
Degene die dit topic lezen snappen welke motor je hebt en dat hij geluid maakt. Een kletterend geluid.

Wat verwacht je dat iemand met die info kan ?
Wat is een kletterend geluid ??????
Waar ongeveer komt dat geluid vandaan ?
En wanneer is dat geluid er ? Rijdend, met ingetrokken koppeling, stilstaand in of uit de versnellingen, koppeling wel/niet in, stilstaand onder welke van de genoemde variabelen ?

Zoals het er nu staat is het net als naar de dokter gaan en zeggen dat je je niet goed voelt en daarna niets meer zegt en toch een diagnose van de arts verwacht.
ik heb eens iets geroepen over verplichte email notificatie voor ts in tech

Aanvulling MBM: MeanBlueMan in "Beleid in Techniek"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Men kan jou alleen helpen als men het probleem snapt.

En dat lukt alleen als jij het probleem duidelijk omschrijft.
Degene die dit topic lezen snappen welke motor je hebt en dat hij geluid maakt. Een kletterend geluid.

Wat verwacht je dat iemand met die info kan ?
Wat is een kletterend geluid ??????
Waar ongeveer komt dat geluid vandaan ?
En wanneer is dat geluid er ? Rijdend, met ingetrokken koppeling, stilstaand in of uit de versnellingen, koppeling wel/niet in, stilstaand onder welke van de genoemde variabelen ?

Zoals het er nu staat is het net als naar de dokter gaan de doktor opbellen en zeggen dat je je niet goed voelt en daarna niets meer zegt en toch een diagnose van de arts verwacht.

:Y
 
Men kan jou alleen helpen als men het probleem snapt.

En dat lukt alleen als jij het probleem duidelijk omschrijft.
Degene die dit topic lezen snappen welke motor je hebt en dat hij geluid maakt. Een kletterend geluid.

Wat verwacht je dat iemand met die info kan ?
Wat is een kletterend geluid ??????
Waar ongeveer komt dat geluid vandaan ?
En wanneer is dat geluid er ? Rijdend, met ingetrokken koppeling, stilstaand in of uit de versnellingen, koppeling wel/niet in, stilstaand onder welke van de genoemde variabelen ?

Zoals het er nu staat is het net als naar de dokter gaan en zeggen dat je je niet goed voelt en daarna niets meer zegt en toch een diagnose van de arts verwacht.

Door er een filmpje, met geluid uiteraard, te posten word ook vaak al veel duidelijk.
 
vicky1972

5 dagen offline , 1 bericht.

Just-Married-sign-for-motorcycle.jpg


MF , de digitale prullebak voor hit en run vragen :+
 
TS laat niets meer horen dus het probleem zal wel opgelost zij, of hij heeft geen respect voor de mensen die hem proberen te helpen, en een verduidelijkingsvraag hebben gesteld. In beide gevallen tijd voor een slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan