En weer snel een baan zal vinden.Dat is mooi k...'t hoop dat je qua geld er niet veel bij inschiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En weer snel een baan zal vinden.Dat is mooi k...'t hoop dat je qua geld er niet veel bij inschiet
Jammer . Ja lekker reisje is altijd leuk .sorry mannen ik ben er de 13e niet bij.
last minute reis naar de zon gekregen.
Ook jammer. Nou veel foto's zullen het niet zijn. Zoveel blades komen er denk niet. Als ik nu het animo zie. Het zijn niet meer de aantallen van toen dr tijd. Het valt me op dat mf . Beetje dood bloed. Om het zo uit de drukken.Top, bedankt voor het regelen mr. blade.
Ik had niet gestemd omdat ik beide dagen niet wist of het ging lukken en wilde het niet van mij af laten hangen
De 13e ben ik er niet bij, veel plezier! We zien de foto's wel verschijnen.![]()
Meh. Ik had van het bedrag dat ik er bij inschiet een mooie 2012-er CBR 1000 RR met weinig kilometers kunnen kopen.Dat is mooi k...'t hoop dat je qua geld er niet veel bij inschiet

Wil wel ff komen kijken voordat jullie vertrekken op de blades Ga wel niet mee rijden is voor mij al 2 uur heen en 2 uur terug.✌Zaterdag 13 juli is hm dus geworden
Jammer. Hopelijk gaat t door en komen er meerdere.. Ik volgOke jammer. Maar er blijven er nog weinig over.
De gene die overblijven , hoe denken die er over. Afblazen of door laten gaan. ? Dit is niet echt meeting meer.
dan blijft er haast niks over. !!! dan hou ik het ook voor gezien !!!Dan laat ik het ook schieten.