• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

<<< honda fireblade meeting>>>

welke dag

• Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Zoals het er nu naar uitziet ben ik er niet bij. Zit de 13e bij 2TE les te geven.

Top, bedankt voor het regelen mr. blade.
Ik had niet gestemd omdat ik beide dagen niet wist of het ging lukken en wilde het niet van mij af laten hangen :)
De 13e ben ik er niet bij, veel plezier! We zien de foto's wel verschijnen. 📷

Top, bedankt voor het regelen mr. blade.
Ik had niet gestemd omdat ik beide dagen niet wist of het ging lukken en wilde het niet van mij af laten hangen :)
De 13e ben ik er niet bij, veel plezier! We zien de foto's wel verschijnen. 📷
Ook jammer. Nou veel foto's zullen het niet zijn. Zoveel blades komen er denk niet. Als ik nu het animo zie. Het zijn niet meer de aantallen van toen dr tijd. Het valt me op dat mf . Beetje dood bloed. Om het zo uit de drukken.

Dat is mooi k...'t hoop dat je qua geld er niet veel bij inschiet
Meh. Ik had van het bedrag dat ik er bij inschiet een mooie 2012-er CBR 1000 RR met weinig kilometers kunnen kopen. :/

Maar wie weet. Ik heb een claim ingediend bij de curator. Misschien krijg ik over 2 jaar een mooie verrassing.

Eerlijk gezegd weet ik ook nog steeds niet of ik er de 13e kan zijn. Mijn ex-collega's zijn bezig om een samenkomst te plannen rond die dagen, en ik kan niet achterblijven. Als het op de 13d valt, dan kan ik niet naar de meeting komen.

De 20e lijkt meer kans te gaan hebben.

Ik ben bang dat ik het ook niet ga redden. De 13e is mijn vriendin jarig (echt helemaal vergeten 😬😊), en die heeft andere ideeën in petto. De 20e kan ik wel (als ‘t mooi weer is).

Oke jammer. Maar er blijven er nog weinig over.
De gene die overblijven , hoe denken die er over. Afblazen of door laten gaan. ? Dit is niet echt meeting meer.

Oke jammer. Maar er blijven er nog weinig over.
De gene die overblijven , hoe denken die er over. Afblazen of door laten gaan. ? Dit is niet echt meeting meer.
Jammer. Hopelijk gaat t door en komen er meerdere.. Ik volg🙏

Moet helaas verstek laten gaan heb te veel last van mijn lijf nadat ik gisteren hier thuis van de trap ben gegleden, lomp is echt niet handig! -O-

Heel veel plezier en hopelijk houden jullie het droog! :t

Terug
Bovenaan Onderaan