Honda Fireblade SC33 '96

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donny44

Die hard MF'er
17 mei 2008
376
1
Arnhem
Ik heb deze Fireblade gekocht op 22-04-2010 met 36000 km op de teller. 

Vanaf komende zomer ga ik een half jaar in Zuid Afrika studeren en daar kan ik het geld goed gebruiken. Daarnaast wil ik een wat minder extreme motor gaan rijden. 

Sinds ik de motor heb, heb ik er het nodige aan gedaan (facturen allemaal aanwezig):

10-05-2010    
Nieuwe achterband MPP2CT @37589      €165,-
Nieuwe remvloeistof                                €10,-
Nieuwe motorolie (castrol)+filter             €33,-
              
03-07-2010 
handmatige nokkenaskettingspanner     €70,-
Andere voorband (diablo)+ balanceren   €65,-
Nieuwe koppelingsplaten + veren €90,-
Nieuwe voorvorkkeerringen         €20,-

Verder heb ik er kleine knippers op gezet, een dubble buble ruit gekocht en rode rim-striping aangebracht.

Omdat er een klein tikje in het blok zit, waarvan ik dacht dat het misschien de kleppen waren heb ik deze laten stellen bij motoport (factuur aanwezig €195,-) Toen zijn tevens carbs gesynct. Motoport heeft toen gezegd dat het aan de kettingspanner lag en deze heb ik toen vervangen door een handmatige. Het tikje is er nog wel, maar het kan geen kwaad. Dit is gebeurd op 22-06-'10 met 37688km op de teller.

Ik ben met de motor op vakantie gegaan, daar heb ik Route de Grand Alpes gereden, vervolgens zijn we doorgereden naar de Pyreneeën. Een toch van  ongeveer de 5000km waarin de motor het altijd helemaal super heeft gedaan!
Helaas ben ik daar wel met 10km p/u onderuit gegleden door glad wegdek  :( 
Er zitten een aantal krassen op de rechter zijkap. Ook zijn er door de achtertassen wat plekjes gekomen op de kont kappen.

Huidige kmstand: 44194
Richtprijs €2300

De foto's:

5412901667_4ccfb2f33f_b.jpg


5413510112_d6e001d27d_b.jpg


5413509954_cb3c951193_b.jpg


5412901187_0b9539cea7_b.jpg


5412901043_e078cfdceb_b.jpg


5413509536_3957ceecdd_b.jpg


5413592698_1a4ba0aaca_b.jpg


5413592528_4a80b76402_b.jpg


5413607670_cebe260edd_b.jpg


5412997451_1e1d83b595_b.jpg


5412997303_a67576328c_b.jpg


5413607208_9188baec14_b.jpg


5413607062_3f23c548e5_b.jpg


5413606850_29ecc75db2_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
niet lullig bedoeld maar je facture en je km kloppen niet

10-05-2010 37.589km

03-07-2010 37.430

succes met je verkoop

KICKje
 
klopt inderdaad niet, heb het verkeerd overgenomen denk ik
bedankt! Hier de kleppenstel facatuur en ik heb het werkplaatshandboek gevonden

foto4ml.jpg


imageypd.jpg
 
Laatst bewerkt:
ha lache! ik mag ook nog 2x figureren in dit topic!

succes met de verkoop donster, ondanks dat het zonde is dat je m weg doet.

Kickje voor deze vies snelle blade.
 
Joo!


Ik kan beamen, vies snel ding! Deed het echt geweldig op vakantie. Bijna even snel als de KillahfromManilla! (dee haalde het niet.....)

KICK
 
Helaas nog niet :/ , hoop dat ze met 2 weken toch wel uit de winterslaap komen :]

Mooie kleurstelling, zonde van de schade, maar die kappen zijn zo te vervangen.

Succes met de verkoop, schopje....
 
Ik merkte dat de koppeling begon te slippen op een koude motor, raar omdat ik de koppelingsplaten en veren voor de zomer heb vervangen. De "heavy-duty" koppelingsveren van EBC blijken toch niet zo heavy duty te zijn, zaten nu al zwaar onder de slijtage norm..
Ik heb er nieuwe originele in gezet, dus ze rijdt weer heerlijk!
 
Waar is deze motor te bewonderen? Zeker hele toffe Bike :}

:z correctie Delft dus:)

Als hij begin April nog beschikbaar is kom ik vanuit schiedam zeker effe een kijkje nemen :9~.( zit nu nog in Darwin)

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
ik sta trouwens ook open voor een goedkope motor om in te ruilen,
max 750e en liefst sportief (fzr750 oid)
 
Ik vind hem dik, en ik krijg echt zo tering veel zin in motor vakantie als ik die foto's zo van jou zie!
Mocht je hem in augustus nog hebben meld ik me wel weer, dan mag de 25 kw de deur uit :+
 
jaa vakantie was heerlijk met deze bike!
net een goede 180km extra op de teller gezet en de bandjes wat ronder gemaakt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan