honda fireblade uit 96 zwart met geel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen wat ik een goed bod vindt en wat jij een goed bod vindt zou zomaar een wereld van verschil kunnen zitten hondaas, kunt beter een vraagprijs neerzetten.
 
de vrpr is 4600! hoe kan ik dan die foto,s verkleinen en in het beeld zetten,want nu zegt hij dat ik te veel kb heb
 
de vrpr is 4600! hoe kan ik dan die foto,s verkleinen en in het beeld zetten,want nu zegt hij dat ik te veel kb heb
ik zal je ff helpen...

full
 
Als je nou voortaan eerst eens de uitleg leest voor je drie topics over dezelfde motor gaat plaatsen als nieuwe gebruiker........... |(
 
Tjeez... Je registreert je alleen om een motor te verkopen en vervolgens spam je nog twee topics erbij omdat je niet eens weet hoe een forum werkt? :X

Nou, succes met de verkoop dan maar.. B|
 
onwijs bedank maar nu weet ik nog niet hoe dat gaat met die foto,en ruilen voor die fzr lijkt mij geen goeie optie ,omdat ik een blade uit 2000 of 2001 wil kopen
 
het is voormij ook nieuw omdat ik pas internet heb en alles moet je eerst leren dus het is niet alleen voor mijn motor te verkopen maar daar kom je nog wel achter als ik er een paar weken op zit
 
voor zo'n foto moet je dus een bestand selecteren dat je wilt toevoegen, en dan op de plek waar je hem wilt hebben in je tekst [imgat t] zetten zonder de spatie tussen die 2 t's ;)
Probeer het eens zou ik zeggen... :)
 
Als je een reactie plaatst, dan zie je onderaan de pagina die je dan krijgt dat je een attachment toe kan voegen.. Dus je selecteert de foto die op je pc staat, en dan [imgat t] in je tekst op de plek waar je hem wilt hebben. Of zelfs helemaal geen tekst eromheen, dat kan ook ;)
 
maar mijn foto is veel te groot hoe kan ik hem dan verkleine,want dat is het probleem
 
Heel goed ;)

Even die foto van hierboven opslaan en in het vervolg gebruiken. Die witte rand heb je er zo vanaf met een simpel programmaatje als Paint. Maargoed, dat ga ik allemaal niet uitleggen hoor, dan voel ik me zo'n computernerd :9
 
dat gaaat mij nog wel lukken,zo is hij een stuk duidelijker
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan