Honda Fireblade

Er is een kleine opkomst en vind het dan verstandiger om niet meer op een race te rijden, maar lekker te kunnen toeren.
 
hehe ik heb al een motor op het oog. Een honda shadow 1100 ace2. Of dat nou een chopper of tour is ik weet het niet maar het is in ieder geval een mooi ding!
 
Erg gave motor! Hoe is de zithouding? Hoe is de zichtbaarheid via de spiegels? Is de uitlaat goedgekeurd, m.a.w. kan ik hem legaal gebruiken in Duitsland e.d.? Wat voor een banden zitten eronder, merk/type? Heb je een close up van het dashboard? Zitten de knipperlichten in de spiegels, of kijk ik er overheen? Zit de seatcover erbij?

eat your heart out *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey

- Jah de zithouding gewoon lekker voor overgebogen zeg maar.
- Zichtbaarheid in de spiegels is voor mij goed genoeg maar denk wel voor iedereen wel ff wennen.
- Heb geen idee of die uitlaat legaal in duitsland gebruikt kan worden hij zat er al onder toen ik hem kocht. Ik kan wel kijken voor je of er een E-keur op zit.
- Welk merk banden zal ik morgen voor je na kijken.
- Knipperlichten voor zitten in die gaatjes naast de koplamp.
- Er zit GEEN seatcover bij.
 
Bandjuhs ;-)

Wat waren de beweegredenen om de motor te verbouwen? Heeft de motor schade gehad? Wat is de staat van de remschijven en blokken?
 
Laatst bewerkt:
remschijven zijn nog goed en blokken zijn nog geen jaar geleden vervangen.
Ik zal dalijk kijken naar de merk banden.

Ik heb hem niet verbouwd maar zo gekocht, dus ik weet er niet echt veel van.

RNO heb je intresse?
 
Ik ben... hoe zouden we het zeggen, potentieel geinteresseerd 8-)

De vorige motor die ik bijna gekocht had was ook grondig verbouwd en had ook de looks van een nieuwer model gekregen. Toen ik persoonlijk had besloten om deze aan te schaffen heb ik voor de zekerheid deze motor laten (met de volledige toestemming van de verkoper)keuren door Promoter, het bleek een motor te zijn die enorme schade gehad had en waarbij dit door het nieuwe kuipwerk verhuld werd... -O- Vandaar dat ik nu wat voorzichtig ben met 'ge-facelifte' motoren.

Heb je zelf gesleuteld aan de motor, of heb je dit door een dealer laten doen?
 
Voor bandje is een Michelin Pilot Sport
Achter banje is een Dunlop Sportmax
Allebij 16 inch

Ik heb zelf geen grote dingen aan de motor veranderd (gesleuteld) alleen de spiegels heb ik vervangen. Koppeling heb ik laten doen bij Opti Tune te gouda, afstellen bij Safe motoren plus de beurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan