Honda FMX 650 bj:2007 +- 8300 km €3250,-

rich89

MF'er
17 jun 2010
33
0
Leerdam
Hallo allemaal,

Bij deze bied ik mijn Honda FMX 650 uit 2007 te koop aan omdat ik aan iets anders toe ben.

Hieronder wat specificaties.
Bouwjaar: 2007
Kilometerstand: +- 8300 (wordt nog mee gereden)
Opties: Arrow uitlaat dempers, abp rvs voorbochten, K&N luchtfilter, sxv spiegels, handkappen, kleine knipperlichten voor & achter.
(de motor heeft nu 39,9 pk en een koppel van 56,3 N-m, minder tam dus als origineel)

kortom een een motorfiets waar al de nodige accessoires op zitten zodat hier geen geld meer aan gespendeerd hoeft te worden. technisch is de motor helemaal in orde.alle originele onderdelen krijg je erbij + wat extra accessoires Voor verdere info graag mailen of bellen

mijn vraagprijs is €3000,- of doe een goed bod. (wel via PM graag, bellen mag ook 0614105521)

de motor staat in Leerdam

DSC_0177.jpg


DSC_0143.jpg


DSC_0160.jpg


DSC_0164.jpg


DSC_0161.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg leuk ding, als ik het geld toch had :P Hoe rijdt zoiets trouwens? Klopt het dat het een downtuned xr 650 blok is en iets minder hardcore SM is? Neem aan dat dit dan een heel stuk betrouwbaarder is? Ik vind het echt een mooi ding :)
 
klopt helemaal, het is hetzelfde blok als die in 1989 werd gebruikt alleen dan wat moderner. alle emissie rommel die er normaal op zit is er trouwens ook vanaf. dus wat nou nog het verschil is met een xr 650 blok?:)
het is een oerdegelijk ding die ook nog eens super rijdt. vooral binnendoor over de dijken etc een heerlijke motorfiets om mee te rijden.
 
sjeize... wat een gaaf ding. Volgend jaar ga ik voor zoiets... hopelijk verkoopt ie voor geen meter :+
Als je m in maart nog hebt, kom ik buurten...
 
Het blok is inderdaad een NX650 Dominator blok. De XR650L heeft deze ook inderdaad gebruikt, maar de XR650R heeft een krachtiger vloeistofgekoeld blok (en dat blok bestaat nog maar 11 jaar), die zou je eigenlijk hier in moeten hangen. :+ Zal wel een mooi geluid uit die uitlaten komen!

Ik vraag me af of de XR650L ooit in Nederland door Honda is verkocht (even los van grijze import).
Suc6 met de verkoop!
 
sjeize... wat een gaaf ding. Volgend jaar ga ik voor zoiets... hopelijk verkoopt ie voor geen meter :+
Als je m in maart nog hebt, kom ik buurten...

thx, maar hoop m voor maart toch wel kwijt te zijn.
maar waarom niet gewoon dit jaar 1 kopen?!
 
thx, maar hoop m voor maart toch wel kwijt te zijn.
maar waarom niet gewoon dit jaar 1 kopen?!
Zou wel willen kerel, maar met een nieuw huis zit r financieel niet in. Echt jammer want wil volgend jaar wel zoiets in de garage hebben staan. Lol voor 10 en geen risico op artikel 5...

Zal vast rond maart wel iets vergelijkbaars te koop staan...
 
Laatst bewerkt:
Zou wel willen kerel, maar met een nieuw huis zit r financieel niet in. Echt jammer want wil volgend jaar wel zoiets in de garage hebben staan. Lol voor 10 en geen risico op artikel 5...

Zal vast rond maart wel iets vergelijkbaars te koop staan...


geen risico op artikel 5 :X ik rijd ook sm maar dat is mn grootste angst
 
voor wheelies jah,maar dat is een wat bewustere actie dan hard rijden. Desalniettemin zou graag met de honda wegrijden...volgend jaar.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan