Honda FMX 650

Met die Remussen rijdt de motor stukken beter.
Ik heb hem gestest gehad standaard en dan de aanpassingen laten doen.
In de Remussen zitten er standaard DB-killers, maar die zijn er uit.


Mooie SOUND
 
Zie je wel, de FMX 650 kan best een leuk fietsje worden. Als je er maar in investeert om het vermogen wakker te maken :)
Is dat gelukt, dan is het echt niet minder dan een KTM of zo.
 
M'n webstekkie gaat natuurlijk over FMX enz...
Heb er nu ook forum op gezet. :+
voor de gïnteresseerden.... kom es kijken hé... zou leuk zijn om wat reactie te bekomen. :}
Had graag zowat Honda en Fmx-rijders samengbracht. :]
 
Tja, misschien had Honda iets meer uit de kast kunnen halen dan het bijna 20 jaar oude Domi / XR blok. Geen kwaad woord over oudere luchtgekoelde blokken (sprak de Buell eigenaar...) maar geluids/emissie eisen zijn meedogenloos, vooral voor vette 1 pitters, en concurent Yamaha heeft immers nu ook een watergekoeld model met meer pit direct uit de showroom.

Ondanks de minimale ontwikkeling-inspanningen van Honda kost dit primitieve stuk laat-jaren-80 techniek hier in de UK doodleuk £4700: Dat is een paar honderd meer (!!) dan een Suzuki SV650 of Bandit, terwijl je voor dat zelfde geld ook bijna de watergekoelde 4 cilinder CBF600 met ABS kunt kopen. Dit zijn natuurlijk geen direct concurenten, maar waarom die hoge prijs voor zo'n FMX :?
 
@Bobbel

Die 4700 pond lijkt me inderdaad veel.
Op de Belgische markt is de prijs momenteel 4990 euro (all in).

Als je dat vergelijkt met de ander Supermotards, laat ons zeggen de XR650, KTM 450-525, husky en Husaberg hun 510, die toch al direct een sloridge 9000 euro bedraagt, dan is je tuning budget nog ruim.

Als je dan eens naar www.ABP-racing.de surft kan je voor een mooi bedrag een tuning naar 53pk betaalbaar noemen.

Dat is wat mij persoonlijk aansprak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan