Honda FMX Supermotard

Keeskapstok

MF veteraan
24 mei 2004
3.118
153
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor een vriend open ik dit topic.

Te koop aangeboden:

Honda FMX 650 Supermoto

Motor is in goede staat en voorzien van Remus dempers. Daarnaast zijn er recentelijk nieuwe banden gemonteerd (Michelin Pilot Power)
Bouwjaar 2005
12500 km

Prijs 4000,-

Voor verdere info alwinsan apestaart hotmail.com
Of hier reageren, hij leest mee. Hij is alleen niet aangemeld op MF

full
 
Laatst bewerkt:
4000!!!! :? OK weet wel zeker dat mensen met enige rijkwaliteiten er erg hard mee kunnen gaan. Bedoel ik zag hem enkel bij vertrek , de lunch en bij terugkomst bij het hotel! :$
 
4000!!!! :? OK weet wel zeker dat mensen met enige rijkwaliteiten er erg hard mee kunnen gaan. Bedoel ik zag hem enkel bij vertrek , de lunch en bij terugkomst bij het hotel! :$

Niks mis mee toch 4000,- Ik vind het een hele scherpe prijs gezien waar de andere voor staan. Helemaal met deze km's :Y
 
Via je andere topic, kwam ik op deze..SM is niet echt wat voor mij..leuk voor in de stad, maar that's it....Succes mt verkope, is net als de harley een mooie bike..al is de harley wel wat mooier ofcourse!!!!
 
Voor een vriend open ik dit topic.

Te koop aangeboden:

Honda FMX 650 Supermoto

Motor is in goede staat en voorzien van Remus dempers. Daarnaast zijn er recentelijk nieuwe banden gemonteerd (Michelin Pilot Power)
Bouwjaar 2005
12500 km

Prijs 4000,-

Voor verdere info alwinsan apestaart hotmail.com
Of hier reageren, hij leest mee. Hij is alleen niet aangemeld op MF

[afbeelding]

Mag aannemen dat dit een vraagprijs is?

En wat zijn de ervaringen met deze machine?
 
Laatst bewerkt:
De wegligging is zeer goed, lekker stabiel in de bochten ook. Ik en Alwin (eigenaar) zijn al vaak naar Duitsland geweest om in de Eifel te rijden. Daar komt ie helemaal tot zijn recht. Heerlijk bochtjes draaien en genieten maar :]

Wbt de prijs, het is inderdaad een vraagprijs, maar verwacht geen wonderen.

Aldus Alwin
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan