Honda Forza 350

Grote Honda dealer verkoopt uitsluitend Honda motoren, kleine Honda dealers hebben veel meer dealerschappen. Dit is mijn eigen interpretatie hoor, schiet er maar op 🤣
Met losse flodders dan toch zeker?
Tenzij u Goedhart in Bodegraven een kleine dealer noemt.
 
Yahoe! Gisteren mijn blauwe Forza opgehaald. Erg blij met de kleur!
De eerste 150km zitten er op en het rijd heerlijk. Wegligging met passagier achterop was ook prima!


2021-06-03 12.44.30.jpg
2021-06-03 12.44.14.jpg
 
Yahoe! Gisteren mijn blauwe Forza opgehaald. Erg blij met de kleur!
De eerste 150km zitten er op en het rijd heerlijk. Wegligging met passagier achterop was ook prima!
Mooiiiiiiiiii, zegt hij die nog aan het wachten is voor een proefzit 😂😂😂 Veel veilige kilometers gewenst 🛵🛵👍👍
 
Gefeliciteerd met je prachtige scooter Eric. Fijn om te horen dat hij goed bevalt. Ik zit hier letterlijk te kwijlen bij je foto's. Die heb ik meteen als bureau blad ingesteld :] totdat ik mijn eigen foto's kan maken.
Ik kreeg vandaag te horen dat de levering van de mijne opnieuw 2 weken opgeschoven is 😭. Ik begin toch langzaam behoorlijk te balen hiervan.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je prachtige scooter Eric. Fijn om te horen dat hij goed bevalt. Ik zit hier letterlijk te kwijlen bij je foto's. Die heb ik meteen als bureau blad ingesteld :] totdat ik mijn eigen foto's kan maken.
Ik kreeg vandaag te horen dat de levering van de mijne opnieuw 2 weken opgeschoven is 😭. Ik begin toch langzaam behoorlijk te balen hiervan.
@Nicci1964 , zie dat jij uit Bunde komt . Mag ik vragen bij wie je hem hebt besteld?
 
Ik heb hem besteld bij Motoshop Margraten. Kleine dealer maar al jaren tevreden klant. De grote ketens hebben natuurlijk hun aantallen vroeg besteld en krijgen dus het eerst geleverd. De kleintjes sluiten achteraan in de rij maar zullen uiteindelijk ook beleverd worden. We zullen geduld moeten hebben.
Over 3 weken begint mijn vakantie, zou mooi zijn als ik hem dan zou hebben.
Als je de foto’s van Eric ziet dan weet je dat het wachten uiteindelijk beloond wordt.
 
Laatst bewerkt:
@Nicci1964 , net terug van mp Echt . Levering pas in SEPTEMBERRRRRRRR, en heb deze maar als troost meegenomen 🤬🤬🤬🤬. Ga toch maar eens een xmax testen.
 

Bijlagen

  • 20210605_122129.jpg
    20210605_122129.jpg
    490,8 KB · Weergaven: 28
Echt balen, snap Honda niet, ik ben ook overgegaan naar BMW omdat SWT niet meer leverbaar was. Ondertussen wel Forza 750 maar seizoen te laat... 😌
 
Levering van yamaha schijnt nog grotere elende te zijn. Blijkbaar staat de Evergreen vol met Yamaha's die niet gelost mogen worden vanwege schuldvraag Suezkanaal.
Als je nu de Forza besteld en dan in September kan rijden dan vindt ik dat nog reuze mee vallen. Da's stukken sneller dan mijn bestelling.
 
Dank allen voor jullie berichten. Die kilometers gaan er wel komen!

Ben denk ik wel te breed voor deze motor _O-.. moet om mijn eigen armen heen naar achteren kijken maar daar hebben er meer last van want zag al oplossingen met spiegeltjes voorbij komen.

Gefeliciteerd met je prachtige scooter Eric. Fijn om te horen dat hij goed bevalt. Ik zit hier letterlijk te kwijlen bij je foto's. Die heb ik meteen als bureau blad ingesteld :] totdat ik mijn eigen foto's kan maken.
Ik kreeg vandaag te horen dat de levering van de mijne opnieuw 2 weken opgeschoven is 😭. Ik begin toch langzaam behoorlijk te balen hiervan.
Ik zal niet nog meer foto's delen anders heb je geen kwijl meer over voor als je eigen motor komt .. jammer dat het nog langer duurt voor je maar twee weken is nog te overzien hoop ik!

Fraai Eric!
Ik maar wachten bij de SS Rotterdam en ga jij naar de Loydspier..?
CU soon down the road :)
Dit was degelijk bij de SS Rotterdam hoor. Ik zag je niet aan de voorkant dus ben maar naar de achterkant gereden :)

2021-06-03 12.42.25.jpg

Nou, dan nog maar nog een pracht plaatje erbij Nicci1964 :)

Gefeliciteerd! wat een mooie kleur, die had ik ook graag willen hebben maar de kans daarop was hoogstens aan het eind van het jaar.
Ja, dat is was dan wel heel lang wachten zeg .. maar hoop dat je blij bent met de jouwe!
 
Ik zal niet nog meer foto's delen anders heb je geen kwijl meer over voor als je eigen motor komt .. jammer dat het nog langer duurt voor je maar twee weken is nog te overzien hoop ik!
Laat maar komen die foto's, ik heb emmer en dweil naast mijn computer staan. 🤣🤣
 
@EricvZ Dikke proficiat met de mooie aanwinst! Rijdt toch lekker hé?

@Bathman Bedankt om er naar te vragen. De dealer heeft laten weten dat de handvatverwarming volledig zal vervangen worden maar helaas breidt het leveringsprobleem (waar ook @Nicci1964 last van heeft) zich ook uit naar de accessoires. Ik weet dus niet voor wanneer het zal zijn maar ze mogen in elk geval elke maand een belletje van me verwachten. Op zich geen enorme ramp want ik kan rijden maar toch voelt het een beetje incompleet. :?

Kan melden dat de Forza ook dienst kan doen als alternatieve jetski. Ben door een code oranje storm gereden uit koppigheid en heb nadien mijn motorschoenen kunnen uitgieten, waren letterlijk emmertjes geworden. Tja, als de straten overstroomd zijn en je moet af en toe een voetje zetten dan stroomt het water gewoon netjes je schoenen in. Gecombineerd met de voorbijrijdende auto's en vrachtwagens heb ik ferme douches gekregen. Met schande moet ik melden dat de Forza daar dus gewoon als een kampioen doorgereden is. Heb hem helemaal nagekeken, vandaag ritje gedaan en geen mankementjes voorlopig.

Hetzelfde kan niet gezegd worden van m'n helm en handschoenen die nog steeds zeiknat zijn vanbinnen. Hopelijk kan ik de kussentjes van de helm en de handschoenen een wasbeurt geven (stinken als de pest...) en helemaal laten uitdrogen. Jakkes, misschien volgende keer toch maar even de stilte na de storm afwachten.

Prijsje voor eerste onderhoud was hier trouwens rond de € 67,00 bij de officiële dealer. Best wel schappelijk.
 
@EricvZ Dikke proficiat met de mooie aanwinst! Rijdt toch lekker hé?

@Bathman Bedankt om er naar te vragen. De dealer heeft laten weten dat de handvatverwarming volledig zal vervangen worden maar helaas breidt het leveringsprobleem (waar ook @Nicci1964 last van heeft) zich ook uit naar de accessoires. Ik weet dus niet voor wanneer het zal zijn maar ze mogen in elk geval elke maand een belletje van me verwachten. Op zich geen enorme ramp want ik kan rijden maar toch voelt het een beetje incompleet. :?

Kan melden dat de Forza ook dienst kan doen als alternatieve jetski. Ben door een code oranje storm gereden uit koppigheid en heb nadien mijn motorschoenen kunnen uitgieten, waren letterlijk emmertjes geworden. Tja, als de straten overstroomd zijn en je moet af en toe een voetje zetten dan stroomt het water gewoon netjes je schoenen in. Gecombineerd met de voorbijrijdende auto's en vrachtwagens heb ik ferme douches gekregen. Met schande moet ik melden dat de Forza daar dus gewoon als een kampioen doorgereden is. Heb hem helemaal nagekeken, vandaag ritje gedaan en geen mankementjes voorlopig.

Hetzelfde kan niet gezegd worden van m'n helm en handschoenen die nog steeds zeiknat zijn vanbinnen. Hopelijk kan ik de kussentjes van de helm en de handschoenen een wasbeurt geven (stinken als de pest...) en helemaal laten uitdrogen. Jakkes, misschien volgende keer toch maar even de stilte na de storm afwachten.

Prijsje voor eerste onderhoud was hier trouwens rond de € 67,00 bij de officiële dealer. Best wel schappelijk.
Het was bar en boos bij jullie.
Zag ook beelden uit Reims (N. Frankrijk) waar complete rivieren door de straten stroomden.
Zelfs een drijvende 50cc scooter die op snelheid stroomafwaarts dreef.
Goed om te lezen dat de Forza zeewaardig is :)
 
(...)
Kan melden dat de Forza ook dienst kan doen als alternatieve jetski. Ben door een code oranje storm gereden uit koppigheid en heb nadien mijn motorschoenen kunnen uitgieten, waren letterlijk emmertjes geworden. Tja, als de straten overstroomd zijn en je moet af en toe een voetje zetten dan stroomt het water gewoon netjes je schoenen in. Gecombineerd met de voorbijrijdende auto's en vrachtwagens heb ik ferme douches gekregen. Met schande moet ik melden dat de Forza daar dus gewoon als een kampioen doorgereden is. Heb hem helemaal nagekeken, vandaag ritje gedaan en geen mankementjes voorlopig.

Hetzelfde kan niet gezegd worden van m'n helm en handschoenen die nog steeds zeiknat zijn vanbinnen. Hopelijk kan ik de kussentjes van de helm en de handschoenen een wasbeurt geven (stinken als de pest...) en helemaal laten uitdrogen. Jakkes, misschien volgende keer toch maar even de stilte na de storm afwachten.
(...)
Waarom "met schande"? Lijkt me meer "met trots".
 
Terug
Bovenaan Onderaan