Honda Forza 350

Goed Fred, als je geld heb gekregen van verzekering en weer denkt om wat nieuws te kopen, kom je een keer kijken.
 
Als je op dit motor forum zoek functie gebruikt en je zoekt naar
nieuwe scarabeo 300, dan had ik op pagina 13 wat foto's gezet.
Alleen omdat de buren altijd daar fietsen neer zetten en ik toch maar 1 keer in het weekend een rondje rijdt, leek met het beter om mijn scooter in de parkeer garage van mijn werk neer te zetten, lekker droog en 3 kilometer van mijn huis.
 
Ik hoor het wel later als je weer ga bestellen, heb ik misschien wat ideeën waar je wat aan hebt.
 
Jaaaaa , hij is er .De ADV350 .Twijfelen welke het wordt , ADV of Forza 🤔🤔 ?( als er nu wel eens geleverd wordt)
 

Bijlagen

  • 2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-1-1068x712.jpg
    2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-1-1068x712.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 20
  • 2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-2-1068x712.jpg
    2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-2-1068x712.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 21
  • 2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-4-1068x712.jpg
    2022-honda-adv350-first-look-adventure-scooter-4-1068x712.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Mogelijk dat ik op deze geen probleem heb met knie tegen de communicatie bonk links onder op stuur, hoe kun je dat nu zo engineeren?
 
Met mijn 1,84 stoot ik me gelukkig steeds minder vaak tegen dan onding. Zal toch een kwestie van wennen zijn.
 
Hier geen problemen met de console want die is nooit geïnstalleerd geweest, ik kan me wel inbeelden dat deze ferm in de weg kan zitten.

De ADV 350 geeft me niet meteen een wauw-gevoel maar ik moet zeggen dat ik wel de prijs wil weten van die configuratie met zijbakken. I'm a sucker for storage. Als die niet te prijzig uitvalt zou ik het wel zien zitten om eventueel tegen twee machines te ruilen eens die weer geleverd kunnen worden. En anders wordt het kijken naar de NT maar die is dan weer overkill.

Basisprijs in België staat momenteel op € 6.799.
 
Laatst bewerkt:
Dat probleem had ik ook . Deze heeft die knop anders gepositioneerd. Ps , hoelang ben jij , Ik 1.88
Ik ben wel iets kleiner, 1,87 (1 cm). Denk niet dat ik er aan zal gaan wennen, ik denk dat het eerder gaat irriteren. Wel jammer want ik vind het een erg mooie en complete scooter.
 
Ja dan weet je niet beter. Ik vind dat originele windscherm op SH fijn, vooral op langere stukken over de snelweg. Binnendoor zou ik ook voor een kleiner schermpje gaan.
 
Denk het wel, ik heb al enkele weken niet gereden wel vorige weekend mijn scooter gestart en op temperatuur laten komen , zo gaan wij de winter door en als er weer een mooie dag komt gaan we misschien wel een rondje rijden.
 
ik druk van de week de motor in de stalling ,, voorlopig toch niet echt aangenaam motor weer en zout ,, dan pas ik er voor
 
Temperatuur was goed vandaag, helaas behoorlijk nat geworden (gelukkig alleen het motorpak :)) toen ik terug kwam van het werk. Kijk wel iedere dag opnieuw wat het weer is voor ik vertrek. Wil niet door gladheid en pekel verrast worden. Bij twijfel toch maar de auto.
Zo te zien morgenvroeg toch weer op de motor naar het werk, om 6:00 4 graden en regen. Prima rijweer :]
 
Temperatuur was goed vandaag, helaas behoorlijk nat geworden (gelukkig alleen het motorpak :)) toen ik terug kwam van het werk. Kijk wel iedere dag opnieuw wat het weer is voor ik vertrek. Wil niet door gladheid en pekel verrast worden. Bij twijfel toch maar de auto.
Zo te zien morgenvroeg toch weer op de motor naar het werk, om 6:00 4 graden en regen. Prima rijweer :]
Blijkbaar hebben we hier een echte bikkel 🏍🧑‍🎄
 
Valt wel mee Guus, zo zie ik het zelf in ieder geval niet. Heb nog diverse collega's die ook nu nog dagelijks met de motor of motorscooter naar het werk komen. Scheelt natuurlijk dat de rit nooit langer dan ca. 20 minuten duurt. Was uiteindelijk ook droog tijdens de rit dus dat was weer meegenomen.
Vorige winter heeft de Burgman nog geen 2 weken stop gestaan, of dat deze winter met de Forza ook lukt zullen we moeten afwachten.
De teller staat nu op 2 dagen auto in plaats van de Forza.
 
Gisteren avond dikke vlokken natte sneeuw en 2 graden en zakte ook nog naar nul.

Gelukkig heb ik geen woon werk verkeer en ga ik pas op m'n scoot zitten bij 15+ graden :)
 
Ik heb op 28 oktober m’n laatste rit gemaakt met de Forza. Die staat nu in onze vorstvrije garage in winterslaap. 1x in de 6 weken aan de accu-lader en in maart zie we weer verder.
 
Winterslaap? No way. Ik rijd gewoon heel de winter door. Forza doet het prima bij 5-6° C voorlopig. Net bij de dealer geweest voor het fixen van de misvormde handvaten (handvatverwarming) en hij doet het weer tip top! Echt een héél goed werkpaardje tot dusver.

Hij moet echter wel eens gepoetst worden...dat doe ik minder graag bij zo'n koud weer. Misschien me er dit weekend even aanzetten.
 
Winterslaap? No way. Ik rijd gewoon heel de winter door. Forza doet het prima bij 5-6° C voorlopig. Net bij de dealer geweest voor het fixen van de misvormde handvaten (handvatverwarming) en hij doet het weer tip top! Echt een héél goed werkpaardje tot dusver.

Hij moet echter wel eens gepoetst worden...dat doe ik minder graag bij zo'n koud weer. Misschien me er dit weekend even aanzetten.
Halleluja, eindelijk*O*. Dat heeft wel even geduurd alvorens je handvat verwarming gerepareerd was. Ik heb hem momenteel op standje 4 staan en geen koude handen meer. Werkt prima zo. Zeer tevreden ermee.
Poetsen met dit weer is ook niet mijn favoriet. Ik spuit hem bij deze temperaturen regelmatig af met de tuinslang en dan met de bladblazer grotendeels droog. Dan houd je hem redelijk schoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan