Honda Forza 350

Ik heb even op de site van Honda gekeken en er staat 2 jaar fabrieksgarantie en 3 jaar extra garantie Honda Benelux.
Ik begreep van de dealer dat ik 5 jaar garantie heb dus daar houd ik het dan maar op.
 
Ik heb even op de site van Honda gekeken en er staat 2 jaar fabrieksgarantie en 3 jaar extra garantie Honda Benelux.
Ik begreep van de dealer dat ik 5 jaar garantie heb dus daar houd ik het dan maar op.
Als het er zo staat dan is het 5 jaar. Die 3 jaar extra is een inbegrepen geste van de invoerder.
 
Gisteren ook het achterwiel spatbordje geplaatst, inderdaad, weinig ruimte om even makkelijk de 2 gaten te boren/maken. Duurde even maar dan heb je ook wat, ben er zeer blij mee.
 

Bijlagen

  • 1DB7ECF0-25F6-45F9-818D-7B6C2E1AC17C.jpeg
    1DB7ECF0-25F6-45F9-818D-7B6C2E1AC17C.jpeg
    251,7 KB · Weergaven: 46
Gisteren ook het achterwiel spatbordje geplaatst, inderdaad, weinig ruimte om even makkelijk de 2 gaten te boren/maken. Duurde even maar dan heb je ook wat, ben er zeer blij mee.
Netjes gedaan

Ik vind het wel een leuke toevoeging alleen vind ik het effect wat tegenvallen
Maar ik heb er ook geen spijt van
 
Hey, ik ben hier nieuw .Ik reed voorheen 2 Deauvilles en 3 Pan Europeans St1300. Na 10 jaar (gebroken rug) wil ik terug opstappen en de Forza 350 lijkt me wel "iets".
Had 2 vraagjes.
1) is de scooter stabiel bij hoge snelheid met Topcase ?
2) lukt dat wat met een duo rijder ?
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik ben hier nieuw .Ik reed voorheen 2 Deauvilles en 3 Pan Europeans St1300. Na 10 jaar (gebroken rug) wil ik terug opstappen en de Forza 350 lijkt me wel "iets".
Had 2 vraagjes.
1) is de scooter stabiel bij hoge snelheid met Topcase ?
2) lukt dat wat met een duo rijder ?
Als je de topcase niet zwaarder maakt dan de toegestane 5kg dan gaat het goed. Met 8 à 9 kg bespeurde ik boven 100kmh toch een lichte onrust. Niet veel en het “went wel” maar ik houd er niet van. Over een duo kan ik niets zeggen, ik rijd altijd alleen.
 
Mijn vrouw rijdt wel eens mee maar niet van harte. Ze heeft er eigenlijk schrik op.
Er is maar één manier om daarvan te genezen en dat is er zelf mee rijden. Ik heb haar al meerdere keren voorgesteld om er mee te leren rijden.
Ze rijdt graag en goed met de fiets en ik heb al als argument aangehaald dat het rijden met de scooter (in mijn geval is dat een Beverly 300) even makkelijk is als rijden met een fiets, alleen wat sneller en prettiger want zonder moeite. Maar voorlopig wil ze er niet op ingaan.
 
Mijn vrouw rijdt wel eens mee maar niet van harte. Ze heeft er eigenlijk schrik op.
Er is maar één manier om daarvan te genezen en dat is er zelf mee rijden. Ik heb haar al meerdere keren voorgesteld om er mee te leren rijden.
Ze rijdt graag en goed met de fiets en ik heb al als argument aangehaald dat het rijden met de scooter (in mijn geval is dat een Beverly 300) even makkelijk is als rijden met een fiets, alleen wat sneller en prettiger want zonder moeite. Maar voorlopig wil ze er niet op ingaan.
Ik heb voor een andere vrouw gekozen 😂
 
Hey, ik ben hier nieuw .Ik reed voorheen 2 Deauvilles en 3 Pan Europeans St1300. Na 10 jaar (gebroken rug) wil ik terug opstappen en de Forza 350 lijkt me wel "iets".
Had 2 vraagjes.
1) is de scooter stabiel bij hoge snelheid met Topcase ?
2) lukt dat wat met een duo rijder ?
Ik rijd zelf geen Forza maar een XMAX 300 rijd wel vaak met ze tweeën door de stad en snelweg. Is prima te doen maar na 19:00 is 130 rijden wel lastig. Rijd eigenlijk niet harder dan 115 zeker niet met ze tweeën
 
Wel ff wennen zo een scooter .... waar is de rempedaal, geen koppeling , waar zet ik mijn voeten, remmen met beide remmen gelijk, ... gelukkig heb ik een elektrisch scherm, dat had ik ook op mijn st1300's.
 
Wel ff wennen zo een scooter .... waar is de rempedaal, geen koppeling , waar zet ik mijn voeten, remmen met beide remmen gelijk, ... gelukkig heb ik een elektrisch scherm, dat had ik ook op mijn st1300's.
Geen rempedaal beide handels zijn de remmen, linker kant [koppeling kant bij een schakel motor] de achterrem en de rechterkant hetzelfde als een schakel motor de voorrem, koppeling is er niet het is een CVT, met centrifugaal koppeling, voeten op de treeplank en remmen kan met beide tegelijkertijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan