Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Xadv met andere kappen op ..zo lijkt het mij
Ik denk dat de forza 750 een normaal motorblok heeft met dubbele koppeling en 6 versnellingen die je automatisch kan laten schakelen.Op zich petje af voor Honda dat ze risico's blijven nemen met machines die anders zijn. Ik zit momenteel te twijfelen tussen de Forza 750, Forza 350 (of 300) en een andere 350 van Honda.
De 750 is een grote kanshebber maar die opslagruimte onder het zadel valt dik tegen en om weer op te gaan leggen voor topbox/zijkoffers/tassen/... is ook pijnlijk. Verder DCT met ketting wat op zich niet mis is maar hoopte stiekem toch gewoon op riem.
Ik vergelijk logischerwijs dan even met de 350 en dan heb je voor iets meer dan de helft van de prijs (speculatie) toch een degelijke machine met riem, opslag, USB-C, ... Ik zoek nog even de selling point van de 750 maar hij gaat me momenteel even voorbij. Op zich wel prachtig beestje, zeker liefhebbers voor!
Ik denk dat de forza 750 een normaal motorblok heeft met dubbele koppeling en 6 versnellingen die je automatisch kan laten schakelen.
Riem is meer voor en variomatic.
Harleys hebben ook een riem en zijn geen automaat.....
Onbegrijpelijk dat een ketting wordt gebruikt in deze tijd waar motoren steeds onderhouds armer worden. Nog los van de huidige milieu waanzin, alles moet euro 5 zijn maar rondvliegend vet/olie van de ketting is kennelijk geen probleem.
Gemiste kans van Honda!
De BV350 verbruikte meer dan de Integra 750? Verbaast me wel.(...)
Een CVT loopt inderdaad soepeler, maar is ook onderhoudsgevoeliger. Dan hebben wij het nog niet gehad over efficiëntie. Mijn 350cc Piaggio verbruikte een stuk meer dan mijn Integra. De Integra schiet, in vergelijking met de Beverly, wel te kort op handeling, bagageruimte en bescherming. Het blijft een compromis.
Mish