Honda FT500 Youngtimer/Classic Racer

Helaas ik heb de racer (moeten) verkopen.
Ik kwam er al bijna niet meer aan toe maar een aantal weken geleden is mijn dochtertje onverwacht te vroeg geboren. Dit heeft nogal voor een prio shift gezorgd.
De motor is naar een bekende gegaan die echt liefhebber is van de motortjes dus hij is in goede handen.
Jammer dat ik het project nooit heb afgemaakt en ik baal er van dat ik een van vele mensen ben die een onafgemaakt project moet verkopen maar het is wat het is.
 
Ach... zo'n motor is ook maar een project. Je dochtertje is wel een pak belangrijker! Een project is ooit zo weer gestart. En als de motor in goede handen is mag dat de pret toch niet drukken
 
Zeker! De bekende waar ik hem aan heb verkocht bood ook meteen aan om hem eventueel weer terug aan mij te verkopen mocht ik dat in de toekomst willen. Hij komt er de komende tijd/jaren waarschijnlijk toch nog niet aan toe door nog een paar andere FT's maar hij staat bij hem wel veilig en binnen dus wie weet.
 
Laatst bewerkt:
Zoals supervet zegt een project is maar een project. Eerst de focus op de belangrijke dingen in het leven. Het zou mooi zijn als het project straks nog beschikbaar is als je er weer tijd voor mocht hebben, maar anders staan er nog genoeg te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan