Koen[B]
Rookie
Hoi,
ik verkoop m'n Goldwing GL1100.
Vorig jaar, 2005, zijn er voor 2616€ herstellings-en revisiekosten aan uitgevoerd welke per factuur aantoonbaar zijn.
o.a. volgende zaken: startrelais en startmotor, ontstekingskaarsen en kabels, gaskabel, balhoofdlagers, carburators gereinigd en afgesteld, carburatornaalden vervangen, 1 voorvorkpoot, remmenbinnenwerk vervangen, olie- en oliefilter, koelwater en nog een hoop dichtingen en keerringen.
Nu zijn er volgende problemen: 1 uitlaatdemper is binnenin 'doorgeblazen' en de startkoppeling is defect.
Aangezien ik dit jaar opnieuw ga studeren kan ik het mezelf niet veroorloven om nog meer geld te spenderen aan deze motorfiets. Het is spijtig want ik rij heel graag met de Goldwing en heb er naast bovenstaande kosten nog meer zaken aan vervangen. Elk jaar zijn de koffers gedemonteerd en het kofferframe opgepoetst, roest werd telkens behandeld, oliën en vetten zijn reeds meerdere keren vervangen.
Radiocassette is ingebouwd en werkt goed. Ik heb nog reservestukken zoals een kofferframe en diverse.
Zoals je merkt heb je de voor- en nadelen ter uwer beschikking, ik ben hierin eerlijk en verwacht van geïnteresseerden hetzelfde. Dit is geen 'rijdende hoop roest' en ik verkoop'm dus ook niet voor een belachelijke prijs.
Doe een ernstig bod en we kunnen handelen.
Koen
ik verkoop m'n Goldwing GL1100.
Vorig jaar, 2005, zijn er voor 2616€ herstellings-en revisiekosten aan uitgevoerd welke per factuur aantoonbaar zijn.
o.a. volgende zaken: startrelais en startmotor, ontstekingskaarsen en kabels, gaskabel, balhoofdlagers, carburators gereinigd en afgesteld, carburatornaalden vervangen, 1 voorvorkpoot, remmenbinnenwerk vervangen, olie- en oliefilter, koelwater en nog een hoop dichtingen en keerringen.
Nu zijn er volgende problemen: 1 uitlaatdemper is binnenin 'doorgeblazen' en de startkoppeling is defect.
Aangezien ik dit jaar opnieuw ga studeren kan ik het mezelf niet veroorloven om nog meer geld te spenderen aan deze motorfiets. Het is spijtig want ik rij heel graag met de Goldwing en heb er naast bovenstaande kosten nog meer zaken aan vervangen. Elk jaar zijn de koffers gedemonteerd en het kofferframe opgepoetst, roest werd telkens behandeld, oliën en vetten zijn reeds meerdere keren vervangen.
Radiocassette is ingebouwd en werkt goed. Ik heb nog reservestukken zoals een kofferframe en diverse.
Zoals je merkt heb je de voor- en nadelen ter uwer beschikking, ik ben hierin eerlijk en verwacht van geïnteresseerden hetzelfde. Dit is geen 'rijdende hoop roest' en ik verkoop'm dus ook niet voor een belachelijke prijs.
Doe een ernstig bod en we kunnen handelen.
Koen
Bijlage: MVC-136S.JPG
Laatst bewerkt: