Honda Goldwing GL1500SE Lehman Trike

Status
Niet open voor verdere reacties.

thibo

Rookie
12 sep 2009
5
0
Honda Gold Wing GL 1500 SE Lehman Trike


Prijs: 30.000 Euro

full
 
Laatst bewerkt:
Pracht ding :}

Snap alleen die €100 voor een proefrit niet.
Snap best dat je niet elke testpiloot wil laten rijden maar €100 voor een testrit (als bijrijder) die je alleen terug krijgt als je hem koopt zal een boel mensen afschrikken.
 
Hallo Fighternorrie,

Als je zulk een motor zelf te koop aanbiedt dan snap je de bedoeling van de 100€ snel...

Wanneer ik de proefrit gratis aanbied dan krijg ik het publiek van de Efteling over de deur en wat als een joy-rider de motor in de prak rijdt ?
Ik ben er zeker van dat een echte geïnteresseerde geen bezwaar maakt om de 100€ te betalen wanneer hij/zij dit bedrag terugkrijgt wanneer hij/zij de motor koopt.
Na het bekijken van deze prachtmachine kan de potentiële koper alsnog beslissen om de proefrit als bijrijder te maken, er is geen verplichting bij.

Al de anderen die we zouden 'afschrikken' zijn zeker geen echte geïnteresseerden maar 'daydreamers' !
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fighternorrie,

Als je zulk een motor zelf te koop aanbiedt dan snap je de bedoeling van de 100€ snel...

Wanneer ik de proefrit gratis aanbied dan krijg ik het publiek van de Efteling over de deur en wat als een joy-rider de motor in de prak rijdt ?
Ik ben er zeker van dat een echte geïnteresseerde geen bezwaar maakt om de 100€ te betalen wanneer hij/zij dit bedrag terugkrijgt wanneer hij/zij de motor koopt.
Na het bekijken van deze prachtmachine kan de potentiële koper alsnog beslissen om de proefrit als bijrijder te maken, er is geen verplichting bij.

Al de anderen die we zouden 'afschrikken' zijn zeker geen echte geïnteresseerden maar 'daydreamers !
Snap best dat je niet iemand zelf wil laten rijden hoor ;)
 
Hallo Fighternorrie,

Als je zulk een motor zelf te koop aanbiedt dan snap je de bedoeling van de 100€ snel...

Wanneer ik de proefrit gratis aanbied dan krijg ik het publiek van de Efteling over de deur en wat als een joy-rider de motor in de prak rijdt ?
Ik ben er zeker van dat een echte geïnteresseerde geen bezwaar maakt om de 100€ te betalen wanneer hij/zij dit bedrag terugkrijgt wanneer hij/zij de motor koopt.
Na het bekijken van deze prachtmachine kan de potentiële koper alsnog beslissen om de proefrit als bijrijder te maken, er is geen verplichting bij.

Al de anderen die we zouden 'afschrikken' zijn zeker geen echte geïnteresseerden maar 'daydreamers' !



_O- _O- _O-
 
Dus de potentiële koper mag voor 100 euro even achterop zitten, meer niet en daar moet hij/zij dan uit opmaken of er even 30.000 voor dit ding neergeteld mag worden?
Zal wel aan mij liggen.
 
Dus de potentiële koper mag voor 100 euro even achterop zitten, meer niet en daar moet hij/zij dan uit opmaken of er even 30.000 voor dit ding neergeteld mag worden?
Zal wel aan mij liggen.

nee hoor ik deel je mening
 
Dus de potentiële koper mag voor 100 euro even achterop zitten, meer niet en daar moet hij/zij dan uit opmaken of er even 30.000 voor dit ding neergeteld mag worden?
Zal wel aan mij liggen.


Idd. Echt ongeloofelijk!! Ik krijg alweer de slappe lach....................
 
Hangt een beetje van de lengte en duur van de rit af.
Er zijn vast mensen bereid om € 100,- te betalen als je ze in de nachtelijke uurtjes van huis ophaalt en op Schiphol afzet. Misschien worden ze dan wel zo enthousiast dat ze overwegen de taxi aan te schaffen.
 
Het 'remgeld' van 100€ blijft (tot mijn genoegen) reacties uitlokken van lezers die niet met deze manier van handelen vertrouwd zijn.

Stel dat ik het remgeld van 100€ niet zou vragen en dat er elke week wel een joy-rider komt opdagen...?
Het is niet denkbeeldig dat een paar weken later de motor in de prak gereden wordt of dat het koetswerk een kleine of grote schade oploopt.
Wanneer ik dergelijk verhaal op de site zou publiceren dan zouden er op hun beurt weer reacties zijn waarom ik als verkoper niet meer 'voorzorgen' heb genomen.
We praten hier wel over een machine van enkele tienduizenden euros en niet over een motor van 2500 Euro...(zonder afbreuk te doen aan de waarde van de motoren in deze prijsklasse die door sommige eigenaars tot in de puntjes verzorgd worden).

Elke ECHTE liefhebber van zulk een machine zal zich wel in mijn plaats kunnen stellen. Wanneer je jaren zeer zorgvuldig bent omgegaan met je motor dan wil je deze in de verkoopfase niet laten stukrijden door een toevallige passant die er een ritje mee wil maken ...
De uiteindelijke koper heeft er alle baat bij dat hij/zij de motor in topconditie kan verwerven en maalt er niet om dat hij vooraf 0,35% van de koopprijs heeft moeten betalen voor de proefrit, het bedrag wordt uiteindelijk toch verrekend bij de aankoop. Een ernstige koper die een aankoop van 30000 Euro overweegt zit echt niet verlegen om 100 Euro !

Conclusie : het 'remgeld' blijft om mezelf, de uiteindelijke koper en de motor van alle problemen te vrijwaren.
Ik ben er trouwens zeker van dat velen, die mijn aanbieding hebben gelezen en zelf een prachtstuk van welke waarde dan ook aanbieden, mijn voorbeeld zullen volgen !

Laat de daydreamers maar verder dromen, zolang ik ze maar niet aan mijn deur krijg...
Er zit nog een groot gat tussen een dagdromer zelf laten rijden en een mogelijk geintresseerde voor €100 te laten meerijden.

Ik kan me helemaal indenken dat je niet een willekeurig iemand (zonder trike ervaring) zomaar weg stuurt op je motor (zou ik ook niet doen).
Maar de mogelijkheid ertussen in is:
Eerst een bezichtiging.
Bij interesse een proefrit achterop(zonder die €100).
Indien er dan nog steeds vergevorderde interesse is kan je iemand dan eventueel nog zelf laten rijden (dan wel met een betaling/borg want hij is zeer geinterreseerd) waarbij je zelf achterop zit.

Iemand die nu mogelijk intersse heeft maar nog nooit (mee)gereden heeft met een trike zal nu niet zo snel naar je toekomen om voor €100 achterop te zitten omdat misschien als het hele trike gebeuren niet bevalt hij wel z'n €100 kwijt is.
Laat je iemand 'gratis' meerijden achterop heb je naar mijns inzien veel meer kans om potentieële kopers te trekken.

Uiteraard ben je zelf vrij om te verkopen op jou manier.
 
test rit gewoon alleen toestaan na overhandiging van het totale aankoopbedrag.....
beetje raar om 100 euro te vragen voor een test rit,ik zou verder zoeken als potentiele koper.
 
Uiteraard is het toegestaan te verkopen op de manier die je zelf wenst.
En ik kan me, net als waarschijnlijk alle anderen die hier reageren, levendig indenken dat je niet zomaar Jan-en-Alleman met je driewieler de weg op stuurt.

Inderdaad, op het aankoopbedrag zijn die 100 Eypo's pindakaas. Maar dat geldt alleen als je ook tot aankoop overgaat. Ook iemand die daartoe in staat en bereid is geeft dat bedrag niet graag weg als het toch niet bevalt. Of het nou om een voertuig van € 3000,- of € 30000,- gaat.

De aanpak die fighternorrie voorstelt lijkt me een stuk realistischer.

Overigens.... dit:

Elke ECHTE liefhebber van zulk een machine zal zich wel in mijn plaats kunnen stellen.

kan er ook mee te maken hebben. Waarschijnlijk is de vijver waarin nu wordt gevist niet zo heel erg rijk aan liefhebbers voor dit soort machines.

Hoe dan ook, hartstikke netjes gebouwd natuurlijk en met deze voorwaarde hoef je in ieder geval zelf niet al te veel moeite te doen om de advertentie hoog te houden.

Succes met de verkoop! ;)
 
test rit gewoon alleen toestaan na overhandiging van het totale aankoopbedrag.....
beetje raar om 100 euro te vragen voor een test rit,ik zou verder zoeken als potentiele koper.
:') tuurlijk ga ik ff 30.000 euro meenemen om proef te rijden.
En als ik hem daarna niet wil omdat hij niet bevalt??
Jammer van de 30.000 euro :+
 
Is een mooie trike maar om geld te vragen voor een proefrit waarbij je zelf geen eens mag rijden.

dat is natuurlijk snel geld verdienen. mischien maar proberen te verkopen via een dealer :W
 
Ik ga ook even een advertentie zetten, hoef ik ook niet meer te werken :)
 
Hallo Fighternorrie,

Als je zulk een motor zelf te koop aanbiedt dan snap je de bedoeling van de 100€ snel...

Wanneer ik de proefrit gratis aanbied dan krijg ik het publiek van de Efteling over de deur en wat als een joy-rider de motor in de prak rijdt ?
Ik ben er zeker van dat een echte geïnteresseerde geen bezwaar maakt om de 100€ te betalen wanneer hij/zij dit bedrag terugkrijgt wanneer hij/zij de motor koopt.
Na het bekijken van deze prachtmachine kan de potentiële koper alsnog beslissen om de proefrit als bijrijder te maken, er is geen verplichting bij.

Al de anderen die we zouden 'afschrikken' zijn zeker geen echte geïnteresseerden maar 'daydreamers' !


Een serieuse koper die pik je er echt wel zo uit.


Anders wil ik hem ook wel een weekend voor 100,- komen huren. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet zeiken maar dit is gewoon een raar verhaal. Het zal een behoorlijke tegenvaller zijn om te rijden, al die poespas van ombouw en dan na 1700 km al te koop aanbieden zonder de mogelijkheid zelf te ervaren wat de motor doet. Dat is al erg vreemd. Als iemand 30000 te besteden had en er niet zelf mee kan proefrijden gaat ie echt niet reageren op deze advertentie. Wat denk je hoe ze bij Hessing Lambo's verkopen, echt niet in de showroom maar buiten, na een proefrit...
Ik denk niet dat deze aanbieder hoeft te verwachten dat de telefoon roodgloeiend staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan