Honda=hard gaat ie, stijf staat ie, stuk gaat ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desmodroom

Die hard MF'er
9 okt 2003
656
4
Een bekende kreet en vooroordeel over Ducati van motorrijders op japanse fietsen.

Voortaan even nadenken voor je dit zegt, Chris vermeulen moest 2X voortijdig stoppen wegens technische mankementen.
 
leuke stelling hoor, en in dit geval gaat ie ook op, maar als je naar productiemotoren kijkt houd ie denk ik echt geen stand.
 
Guttegut.. wat een klap in het duister :Z Hoeveel duc's vielen er uit in die race? Allemaal zeker })
 
Een bekende kreet en vooroordeel over Ducati van motorrijders op japanse fietsen.

Voortaan even nadenken voor je dit zegt, Chris vermeulen moest 2X voortijdig stoppen wegens technische mankementen.


zeker net je eigen duc naar de garage gebracht voor het zoveelste mankement?
en uit frustratie ff een topic openen :P
 
En er zijn ook helemaaal geen Duc's uitgevallen in frankrijk..

De Ducati-DNF's en niet-starters:

Borciani Marco Ducati 999 RS
Velini Alessio Ducati 998 RS
Martin Steve Ducati 999 RS
Nannelli Gianluca Ducati 999 RS
Mrkyvka Jiri Ducati 998 RS
Bussei Giovanni Ducati 998 RS
Pedercini Lucio Ducati 998 RS

Afijn, beetje onzintopic dit. Als er iedere keer een topic geopend moest worden als er weer eens een Duc niet aan de finish komt door technische problemen.. :X
 
Een bekende kreet en vooroordeel over Ducati van motorrijders op japanse fietsen.

Voortaan even nadenken voor je dit zegt, Chris vermeulen moest 2X voortijdig stoppen wegens technische mankementen.
heel goed, schrijf het van je af, helpt misschien bij de verwerking van je problemen })
 
http://www.trials-shack.co.uk/posting.html (Lees dit maar eens even heb jij denk ik wel wat aan)
 
Een bekende kreet en vooroordeel over Ducati van motorrijders op japanse fietsen.

Voortaan even nadenken voor je dit zegt, Chris vermeulen moest 2X voortijdig stoppen wegens technische mankementen.

godverdegodgloeiende :(

ik wilde dadelijk de video van gisteren gaan bekijken en hoopte nog dat Vermeulen gewonnen had. Nu is de spanning er wel af...
 
Wat een onzintopic. Puur uit op 'boze' reacties. Diep triest. Probeer jij maar eens zo'n team uit de grond te stampen en te bereiken wat zij bereikt hebben. En voor de flappies die het nog niet wisten, hun goal is volgend jaar wereldkampioen worden, niet dit jaar. En Ducati's blijven kutfietsen :P
 
godverdegodgloeiende :(

ik wilde dadelijk de video van gisteren gaan bekijken en hoopte nog dat Vermeulen gewonnen had. Nu is de spanning er wel af...
Dat vinnik dan wel grappig :D Ik kon za de GP niet live-kijken, hele dag alle site's op internet gemeden waar ik de uitslag tegen zou kunnen komen, vind iemand het nodig mij de uitslag te vertellen B|
 
full



:+
 
Tjonge, wat laten we ons weer uit de tent lokken door de topic-starter. Topic-starter heeft waarschijnlijk zelf niet eens een motor, anders had ie dat wel in het profiel vermeld. Of hij rijdt er één (duc?) waarvan het vermelden niet eens waard is.

Laat hem toch lekker dagdromen, de wens is toch de vader van de gedachte? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan