Honda Hawk - pekel fiets, onderdelen fiets, project fiets...

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Te Koop - Honda Hawk 650cc - 2 cylinder - 1991

Tot gisteren mijn dagelijkse vervoersmiddel.
Zoals je op de foto's kan zien heeft ze pekel gehapt.
De dame is op leeftijd en optisch zijn de jaren aan te zien.
Zo is ook het plastic kontje een beetje gescheurd. Niets dat de functionaliteit beïnvloed trouwens.
De motor start en loopt zonder problemen.
Banden zijn nog goed en ook de kettingset kan nog even mee.

Waarom gaat ze weg?
Contact slot wordt slecht.
Stootrubbers bij achtertandwiel moeten vervangen worden.
Voorrem moet gereviseerd worden of gewoon een andere opzetten (waarschijnlijk goedkoper).
Ze heeft een beurt nodig.
Eigenlijk is de motor te klein voor mij (1,91 meter)

Zelf heb ik stomweg geen tijd en zin om mij op het onderhoud te werpen.
Ik heb overigens nog wel een nieuw benzine filter en 4 bougies + bougiesleutel liggen, die krijg je gelijk mee.
Het gereedschap set is helaas niet bij de motorfiets, zat er ook niet bij toen ik haar in bezit kreeg.

Doe een leuk bod waar wij beide wat mee kunnen en dan is ze voor jou :)


IMG_0416.JPGIMG_0418.JPGIMG_0420.JPGIMG_0422.JPGIMG_0424.JPGIMG_0425.JPGIMG_0426.JPGIMG_0427.JPG
 
Dag the saint,
Ik, of beter we hebben interesse in de motor, als we het eens kunnen worden over de prijs om het zo te noemen.
Hij is niet voor mezelf, maar voor onze jaarlijkse loterij op ons evenement Dutch Hardly Rideables
We organiseren dit gratis ratbike, zelfbouw, custom feestje, waar iedereen welkom is, met of zonder motor. Een dag vol gezelligheid, live muziek, betaalbare consumpties en mogelijkheid tot kamperen voor wie te diep in het glaasje heeft gekeken.
zoals gezegd is dit een gratis evenement en dat moet toch ergens van betaald worden, dat doen we door wat shirtverkoop en grotendeels een loterij met als hoofdprijs een (rijdende) motor. Omdat het een ratbikeclub is hoeft het ook zeker geen mooie motor te zijn, hoe "lelijker" hoe beter zelfs :+
Ieder jaar is hert weer een jacht op een zo goedkoop mogelijke motor, liefst gratis. Ik zag je advertentie en hoop dat we tot een deal kunnen komen, neem evt contact op per PB

Chris
 
Dag the saint,
Ik, of beter we hebben interesse in de motor, als we het eens kunnen worden over de prijs om het zo te noemen.
Hij is niet voor mezelf, maar voor onze jaarlijkse loterij op ons evenement Dutch Hardly Rideables
We organiseren dit gratis ratbike, zelfbouw, custom feestje, waar iedereen welkom is, met of zonder motor. Een dag vol gezelligheid, live muziek, betaalbare consumpties en mogelijkheid tot kamperen voor wie te diep in het glaasje heeft gekeken.
zoals gezegd is dit een gratis evenement en dat moet toch ergens van betaald worden, dat doen we door wat shirtverkoop en grotendeels een loterij met als hoofdprijs een (rijdende) motor. Omdat het een ratbikeclub is hoeft het ook zeker geen mooie motor te zijn, hoe "lelijker" hoe beter zelfs :+
Ieder jaar is hert weer een jacht op een zo goedkoop mogelijke motor, liefst gratis. Ik zag je advertentie en hoop dat we tot een deal kunnen komen, neem evt contact op per PB

Chris
Hee,

Ik wil 200 euro voor de brommer.
Maar omdat ik jullie rat-bike idee leuk vind mag ze voor 150 weg.

Groeten,
Marcel
 
Mocht die voor het doel nog wat aangepast worden dan heb ik waarschijnlijk een hele mooi (ahum) kuip voor een hawk welke ik graag zou ruilen tegen een originele koplamp. Het kuipje heeft twee ronde koplampen, tophalf.
 
De overdracht moest nog even plaatsvinden dus het duurde iets langer.
 

Bijlagen

  • IMG_20190222_173117.jpg
    IMG_20190222_173117.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan