Honda HISS sleutel aan cdi koppelen

28 okt 2022
5
0
Ik ben in bezit van een honda cbf 600 na 2009 25kw. Ik heb los een ontgrenst cdi aangeschaft alleen starte mijn motor niet toen ik deze nieuwe cdi erin deed. Ik heb mij laten vertellen dat dit komt door het HISS systeem, waarbij mijn sleutel de nieuwe cdi niet herkent (of andersom) en daarom niet start.

Mijn vraag is of iemand voor een klein prijsje mijn sleutel aan het cdi kunnen koppelen, het enige bedrijf die dit doet die ik kon vinden is carmo electrics uit helmond, en die kost tegen de €200.

Kan jij dit of weet je iemand die dit voor mij kan doen laat dan aub weten!

bij voorbaat dank, Quinten
 
Dan moet je wel 1 werkende sleutel hebben.... dat heeft ts niet bij de cdi.
Ik heb 2 reserve sleutels, die zijn net als de sleutel die ik gebruik gekoppeld aan het huidige cdi. Weet je of ik die kan gebruiken of moet het een gloednieuwe HISS sleutel zijn die nog nergens aan gekoppeld is?
 
Ik heb 2 reserve sleutels, die zijn net als de sleutel die ik gebruik gekoppeld aan het huidige cdi. Weet je of ik die kan gebruiken of moet het een gloednieuwe HISS sleutel zijn die nog nergens aan gekoppeld is?
Je moet 1 werkende sleutel op de cdi die je wil gebruiken hebben, om andere sleutels in te programmeren. Heb je die niet ben je tot Carmo veroordeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan